رمزارز نیوز
1401/03/22
13:30
احتمال سقوط رمزارز اکسی اینفینیتی بیشتر شد!

رمزارز اکسی اینفینیتی (AXS) پس از رسیدن به قیمت ۱۷۲ دلار در نوامبر ۲۰۲۱، تقریبا ۹۰ درصد کاهش یافته است. اصلاح… مطالعه مطلب ...

رمزارز اکسی اینفینیتی (AXS) پس از رسیدن به قیمت ۱۷۲ دلار در نوامبر ۲۰۲۱، تقریبا ۹۰ درصد کاهش یافته است. اصلاح شدید این رمزارز، آن را به یکی از بدترین دارایی‌های دیجیتالی در میان ارزهای دیجیتال با رتبه برتر تبدیل کرده است. علاوه بر این، با توجه به ترکیبی از داده‌های تکنیکال و فاندامنتال که در زیر فهرست شده‌اند، امکان کاهش بیشتر قیمت در ماه‌های آینده وجود دارد.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

تعداد معامله‌گران کم، تقاضا برای خرید AXS را کاهش می‌دهد!

به گزارش سایت کوین تلگراف، این ارز دیجیتال به عنوان یک توکن تسویه حساب در اکوسیستم بازی اکسی اینفینیتی عمل می‌کند و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیر مثلی (NFT) و مجموعه‌ای از حیوانات خانگی دیجیتال به نام «Axies» را خریداری کنند.


کاربران جدیدی که وارد اکوسیستم اکسی اینفینیتی می‌شوند، به Axies نیاز دارند تا آنها را در نبرد با سایرین به کار گیرند. هنگامی که آنها برنده می‌شوند، پلتفرم به آنها توکن بومی دیگری به نام Smooth Love Potion (SLP) پاداش می‌دهد در حالی که برنده شدن در مسابقات بزرگتر به آنها AXS می‌دهد. در نتیجه، بازیکنان قدیمی اکسی اینفینیتی برای حفظ تقاضا برای Axies به بازیکنان جدید متکی هستند. در غیر این صورت، آنها باید توکن‌های خود را بفروشند که این کار فشار نزولی را افزایش می‌دهد.


اما زمانی که ارزش‌گذاری توکن‌های بومی اکسی اینفینیتی کاهش می‌یابد، جذابیت بازی برای بازیکنان جدید نیز کم می‌شود؛ زیرا در این صورت، باید برای Axies پول پرداخت کنند تا بتوانند واحدهای SLP و AXS با ارزش کمتری به دست آورند.


به همین دلیل، اکوسیستم اکسی اینفینیتی یک سیر نزولی را تا به اینجا طی کرده است و در سال ۲۰۲۲، تعداد بازیکنان آن از ۶۳،۲۴۰ بازیکن در ژانویه به ۸۹۵۰ بازیکن در ماه ژوئن رسیده که یک افت تقریبا ۸۵٪ را نشان می‌دهد. جالب اینجاست که این موضوع، همزمان با کاهش ۸۰ درصدی قیمت AXS در همین دوره رخ داده است.

axie-infinity-axs-price-eyes-more-losses

افزایش تورم

داده‌های جدید مربوط به افزایش تورم، احساسات صعودی را در سراسر دنیای ارزهای دیجیتال کاهش داده که این موضوع هم به نوبه خود، چشم‌انداز نزولی AXS را تقویت می‌کند. شایان ذکر است، شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) آمریکا با یک رشد ۸.۶ درصدی نسبت به سال قبل، نگرانی سرمایه‌گذاران را از اینکه فدرال رزرو مجبور به افزایش شدید نرخ بهره در ماه‌های آینده شود، افزایش داده است. این کار قیمت دارایی‌های پرریسک‌تر را در کل پایین‌تر می‌آورد.

axie-infinity-axs-price-eyes-more-losses

قیمت رمزارز اکسی اینفینیتی پس از انتشار این خبر در ۱۰ ژوئن، ۷.۵ درصد کاهش یافت و در ۱۱ ژوئن ۷ درصد دیگر سقوط کرد و به پایین‌ترین سطح سه هفته‌ای خود یعنی ۱۶.۷۹ دلار رسید. چشم‌انداز کاهش نقدینگی به رهبری فدرال رزرو، می‌تواند منجر به زیان بیشتر برای توکن اکسی اینفینیتی منجر شود.


قیمت AXS به زیر حمایت کلیدی می‌رسد!

هجوم فاندامنتال‌های منفی، قیمت AXS را به زیر سطح حمایت کلیدی رسانده که ممکن است منجر به حرکت‌های نزولی طولانی‌مدت آن در هفته‌های آینده شود. AXS در این هفته به زیر محدوده حمایت ۱۸ تا ۱۹ دلار سقوط کرد.

axie-infinity-axs-price-eyes-more-losses

اکنون، مسیر نزولی کمترین مقاومت را برای AXS دارد و هدف نزولی بعدی در نزدیکی ۹ دلار تا سپتامبر ۲۰۲۲ قرار دارد که بیش از ۵۰ درصد کمتر از قیمت امروزی است.

axie-infinity-axs-price-eyes-more-losses

برعکس، یک الگوی صعودی هم اکنون در چارت هفتگی شکل گرفته است که توسط واگرایی تایید شده است. اگر این الگو عملی شود، AXS در یک بازه زمانی نامشخص به مسیر ۴۶۵ دلار باز می‌گردد، که تقریبا ۲۵۰۰ درصد افزایش نسبت به قیمت امروزی دارد.


انتهای خبر

0
0