بورس پرس
1401/01/22
00:00
سه بانک دیگر فهرست بدهکاران دانه درشت دادند / بانک بورسی فعلا رکورددار

سه بانک بورسی و دولتی صادرات ، رفاه کارگران و سپه نیز فهرست ابر بدهکاران بیش از ۱۰۰ میلیارد تومانی را منتشر کردند و "وبصادر" فعلا رکورد دار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، بانک صادرات هم بعد از بانک های ملی، مسکن، کشاورزی، پست‌بانک و تجارت اقدام به انتشار فهرست ابر بدهکاران و با بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی و مربوط به پایان اسفند سال گذشته کرد که شامل ۱۲۸ شرکت و ۲۷ فرد حقیقی است .


براساس این گزارش، "وبصادر" در حالی با این فهرست بلند بالا تاکنون رکور ددار تعداد بدهکاران در میان بانک های طلبکار شده که فهرست بدهکاران عمده ا

ینجا

قابل مشاهده است.


بانک رفاه کارگران نیز فهرست بخشی از بدهکاران را اعلام کرد که شامل شرکت های رامک خودرو ، بیناس انرژی ، گروه شمیرانی شامل شرکت‌های آداک خزر پارس ، بهین اختر فارس ، ایلیا پادپارس ، راد نوین نوتاش ، درسا پرشیا ، افق اکوان نو ، آجام سبز ایرانیان، مروارید رنگین کمان،


تجارت گستر عقیق پاسارگاد، هیراد گستر شفق، گروه شاملویی شامل شرکت‌های معتمد بازرگان قائم ، اعتماد گستر پرشین ، طلوع اقتصاد مازند، ا‌عتماد گستر کیش، لیان ‌تجارت ‌پارمیس، نوید گستر مازند و نواندیشان معتمد است.


بانک سپه هم که بزرگترین بانک دولتی از لحاظ سرمایه و تعداد شعب و ... بشمار می رود ، فهرست بدهکاران را به شرح زیر منتشر کرد :



انتهای پیام


انتهای خبر

0
0