بورس۲۴
1400/07/07
16:08
پیش بینی سود ۲۰ همت برای «کویر» در سال های آتی

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در گزارش توجیهی افزایش سرمایه اعلام داشت، سود خالص شرکت را در سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ ،۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با فرض افزایش سرمایه به ترتیب ۲۰۱۶ میلیارد تومان، ۳۰۴۴ میلیارد تومان، ۴۲۹۳ میلیارد تومان و ۶۰۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است. گفتنی است با فرض بهره برداری از خط جدید سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۷۸۳ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۴ حدود۱۲۷۹۲ میلیارد تومان،۱۴۰۵ حدود ۱۶۸۱۱ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۶ بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است. در حال حاضر ارزش بازار «کویر» حدود ۱۴.۴۵ هزار میلیارد تومان می باشد، که در سال ۱۴۰۶ و با فرض تحقق سود خالص ۲۰هزار میلیارد تومان با p/e ۶ ارزش بازار شرکت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود.

پیش بینی سود ٢٠ همت برای «کویر» در سال های آتی

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت تولیدی فولاد سپید فراب کویر در گزارش توجیهی افزایش سرمایه اعلام داشت، سود خالص شرکت را در سال های ۱۴۰۰ ، ۱۴۰۱ ،۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با فرض افزایش سرمایه به ترتیب ۲۰۱۶ میلیارد تومان، ۳۰۴۴ میلیارد تومان، ۴۲۹۳ میلیارد تومان و ۶۰۵۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.


گفتنی است با فرض بهره برداری از خط جدید سود خالص شرکت در سال ۱۴۰۳ حدود ۹۷۸۳ میلیارد تومان، در سال ۱۴۰۴ حدود۱۲۷۹۲ میلیارد تومان،۱۴۰۵ حدود ۱۶۸۱۱ میلیارد تومان و در سال ۱۴۰۶ بالغ بر ۲۰ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده است.


در حال حاضر ارزش بازار «کویر» حدود ۱۴.۴۵ هزار میلیارد تومان می باشد، که در سال ۱۴۰۶ و با فرض تحقق سود خالص ۲۰هزار میلیارد تومان با p/e ۶ ارزش بازار شرکت ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود.




"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0