رمزارز نیوز
1401/04/22
16:30
پرداخت با ADA، شگفتانه جدید کاردانو!

به گزارش تیم شبکه COTI، با توسعه یک افزونه جدید به نام ADA Pay، گزینه پرداخت با استفاده از کاردانو می‌تواند در… مطالعه مطلب ...

به گزارش تیم شبکه COTI، با توسعه یک افزونه جدید به نام ADA Pay، گزینه پرداخت با استفاده از کاردانو می‌تواند در دسترس بیش از ۷ میلیون کسب‌وکار قرار بگیرد. به این ترتیب، راه‌حل جدید ADA Pay را می‌توان یک گام اساسی در افزایش دسترسی کاربران و کسب‌وکارهای مختلف به ADA در نظر گرفت.


علاوه بر این، کیف پول Flint که امکان مدیریت و ارسال دارایی‌ها بر روی بلاکچین کاردانو را فراهم می‌کند، اکنون در نسخه‌های اندروید و IOS عرضه شده است. این کیف پول قابلیت همکاری با بلاکچین‌هایی مانند الگوراند، سولانا و اتریوم را نیز دارد.


در همین حال، اکوسیستم کاردانو همچنان شاهد رشد است. در حال حاضر، ۱،۰۲۹ پروژه در بلاکچین کاردانو در حال ساخت است. تعداد پروژه‌های NFT محور و توکن‌های بومی در شبکه کاردانو نیز، به ترتیب به ۵،۸۶۸ پروژه و ۵٫۴ میلیون توکن رسیده است.


در زمان انتشار این خبر، کاردانو با یک افت ۰٫۵ درصدی نسبت به روز گذشته، در محدوده ۰٫۴۲ دلاری معامله می‌شود. با این حال و با وجود رکود قیمت‌ها، نهنگ‌ها همچنان به انباشتن ADA ادامه می‌دهند و نام این ارز دیجیتال، در بین ۱۰ دارایی برتر خریداری‌شده توسط ۴ هزار نهنگ بزرگ بایننس دیده می‌شود.


انتهای خبر

0
0