صکوک
1400/06/16
12:41
صکوک منفعت ۳۰ هزار میلیارد ریالی وزارت امور اقتصادی و دارایی سررسید شد

صکوک منفعت وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حجم ۳۰ هزار میلیارد ریال در اسفند ماه ۱۳۹۶ منتشر شده بود، سررسید شد. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، وزارت امور اقتصادی و دارایی در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ اقدام به تامین مالی از طریق انتشار…

صکوک منفعت وزارت امور اقتصادی و دارایی که با حجم ۳۰ هزار میلیارد ریال در اسفند ماه ۱۳۹۶ منتشر شده بود، سررسید شد.


به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، وزارت امور اقتصادی و دارایی در اسفند ماه سال ۱۳۹۶ اقدام به تامین مالی از طریق انتشار صکوک منفعت با حجم ۳۰ هزار میلیارد ریال در بازار سرمایه نمود.


شرکت واسط مالی شهریور چهارم(با مسئولیت محدود) صکوک منفعت وزارت امور اقتصادی و دارایی را با نماد "افاد۱" و نرخ اجاره بهای سالیانه ۲۰ درصد از طریق شرکت فرابورس ایران عرضه کرد. این اوراق ۳ سال و نیمه، بانام و قابل معامله در فرابورس ایران بودند که اقساط آن هر شش ماه یکبار در موعد مقرر به حساب خریداران واریز می‌شد.


مبلغ اصل اوراق و آخرین قسط از صکوک منفعت وزارت امور اقتصادی و دارایی مجموعا به مبلغ ۳۳ هزار میلیارد ریال توسط شرکت واسط مالی شهریور چهارم دریافت و از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان این اوراق واریز گردید.


انتهای خبر

0
0