آکادمی هلاکوئی
1400/10/26
12:50
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ یک شنبه ۲۶ دی

پس از جهش از یک سطح حمایتی حیاتی…

پس از جهش از یک سطح حمایتی حیاتی و نزدیک شدن به یک مانع بسیار مهم، قیمت اتریوم سیگنال های صعودی نشان می دهد. شکست مانع مذکور، مسیری را پیش روی اتر (ETH) باز می کند تا با عبور از یک سطح مقاومت مهم، برای ثبت رکوردهای تازه تلاش کند.


قیمت اتریوم از سطح حمایت هفتگی خود در تراز ۳۰۶۱ دلار جهش کرده و منطقه تقاضای روزانه در محدوده ۲۹۲۷ دلار تا ۳۱۵۱ دلار را پشت سر گذاشت. بازده اتر در تایم فریم هفتگی رشد ۱۳.۶ درصدی بوده و در حال حاضر حدود تراز ۳۳۲۰ دلار در نوسان است.


ادامه مسیر صعودی فعلی به اتر (ETH) اجازه می دهد میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (SMA) در تراز ۳۴۶۴ دلار را مجددا تاچ کند. البته باید به خاطر داشت که این مانع بسیار مهم بوده و غلبه بر آن مستلزم وجود فشار خرید قابل توجهی است. با انجام این کار، اتریوم می تواند در مسیر خود باقی بماند. در این حالت، منطقه عرضه ۲ روزه، در محدوده ۳۶۷۵ دلار تا ۳۸۶۲ دلار، مانع بعدی خواهد بود که اتر مجددا با آن روبرو می شود.


از سوی دیگر، اگر اتریوم نتواند شتاب حرکت را افزایش داده و به مسیر خود ادامه دهد، این احتمال وجود دارد که بار دیگر منطقه تقاضای روزانه در بازه ۲۹۲۷ تا ۳۱۵۱ دلار را لمس کند.


بسته شدن کندل روزانه زیر تراز ۲۹۲۷ دلار، باعث ایجاد یک کف پایین تر شده و شرایط را به نفع خرس ها تغییر می دهد. این حرکت می تواند باعث سقوط ۷ درصدی تا مرز حمایت هفتگی در ۲۷۱۲ دلار شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0