مبین تحلیل
1399/08/16
08:45
#کدالبان 16 آبان 99 📌 #شصفها به #شپنا رسید 🔸 گزارش فصلی: #اوان علیرغم رشد 50% درآمد عملیاتی در فصل دوم، با زیان ناخالص همراه بود و سود هر سهم با...

#کدالبان


۱۶ آبان ۹۹



📌 #شصفها به #شپنا رسید



🔸 گزارش فصلی:


#اوان علیرغم رشد ۵۰٪ درآمد عملیاتی در فصل دوم، با زیان ناخالص همراه بود و سود هر سهم با کاهش ۲۰ ریالی نسبت به ۳ ماهه اول به ۲۹۶ ریال کاهش پیدا کرد.



🔸 افزایش سرمایه:


#دی موافقت حسابرس و بازرس قانوی با افزایش سرمایه ۳،۸۸۴٪ (از ۶۴۰ به ۲۵،۵۰۰ میلیارد تومان)


#ساینا موافقت حسابرس و بازرس قانونی با افزایش سرمایه ۷۵۰٪ (از ۱۰ به ۸۵ میلیارد تومان)



🔸 کنفرانس اطلاع رسانی:


#خرینگ از عدم سوال گفته و اینکه علت اصلی رشد قیمتی سهم، افزایش فروش و سودآوری در نماد بوده و نوید خروج از زیان انباشته را دارد. شرکت در ۳ ماهه اول و دوم سال جاری موفق با کسب سودی معادل ۸۹ و ۲۰۸ ریال به ازای هر سهم شده است که ناشی از افزایش مبلغ فروش و حاشیه سود ناخالص بوده است.



🔸 افشای اطلاعات:


#شپنا موفق به خرید بلوک ۲۳.۰۷٪ سهام #شصفها به مبلغ کل ۷۲۸ میلیارد تومان ( قیمت هر سهم خریداری شده ۱۰۵،۱۱۱ ریال) شده است.


#فاسمین فک رهن ۸۵ میلیون سهم متعلق به #کروی از بانک توسعه صادرات معادل ۲.۵٪ سهام متعلق به این سهامدار عمده


#وتوکا از فروش ۴.۵٪ سهام زیرمجموعه غیربورسی "فولاد تاراز چهارمحال" با کسب سود ۳۴۸ میلیارد ریالی خبر داد.


#ثنور برنامه افزایش سرمایه شرکت در دو مرحله از ۱۲۰ به ۱۵۷ و سپس به ۲۰۰ میلیارد تومان است که مرحله دوم منوط به عقد قرارداد پروژه های سپاد و آرامش است و شرکت پیگیر نهایی کردن این قرارداد ها است. همچنین ورود شرکت به بازار بالاتر در فرابورس منوط به اجرایی شدن پروزه های مذکور است.


#کایتا فروش اقلام مازاد از طریق مزایده


#غشوکو بهره برداری از پروژه تولید محصولات کاکایو با هزینه ۵۸ میلیارد ریال و ظرفیت اسمی ۲،۹۷۰ تن و ظرفیت عملی ۲،۰۰۰ تن در سال


#ختور افزایش نرخ ۷٪ در بخشی از محصولات؛ در هفته های گذشته نیز افزایش نرخ در سایر انواع رادیاتور را داشته است.


#کباده افزایش ۱۵٪ نرخ محصولات



🔸 گزارش فعالیت ماهانه:


#لسرما در مهر ماه با فروش ۹ میلیارد تومانی از رشد ۷۰٪ نسبت به ماه گذشته و ۴۰٪ نسبت به میانگین ۶ ماهه گذشته برخوردار بوده است. با توجه به فروش فصلی شرکت، نیمه دوم سال با افزایش فروش همراه است، البته باید منتظر افزایش نرخ محصول هم باشیم.


➖➖➖➖➖




انتهای خبر

0
0