آکادمی هلاکوئی
1400/10/10
16:50
نهنگ ها در یک ساعت گذشته به ارزش ۲.۴ میلیون دلار DOGE و ۸۶ میلیون دلار MATIC را جابجا کردند

حساب توییتر DogeWhaleAlert سه تراکنش را شناسایی کرده…

حساب توییتر DogeWhaleAlert سه تراکنش را شناسایی کرده است که مقادیر شگفت‌آوری از محبوب‌ترین رمزارز میم، Doge را انتقال داده است. در همین حال، نهنگ ها بیش از ۳۳ میلیون پالی گان(MATIC) جابجا کرده اند.


2 matic 300x286 - نهنگ ها در یک ساعت گذشته به ارزش 2.4 میلیون دلار DOGE و 86 میلیون دلار MATIC را جابجا کردند

نهنگ ها حدود ۱۰ میلیون دوج کوین جابجا می کنند

کیف پول های ناشناس ۵,۰۶۸,۵۹۴، ۴,۲۲۲,۳۶۴ و ۴,۳۶۱,۴۵۶ DOGE را انتقال داده اند. این مبالغ در کریپتو مجموعا ۲.۳۸۹ میلیون دلار فیات است. عجیب است که هزینه کمیسیون برای هر یک از این نقل و انتقالات از ۲ دلار تجاوز نمی کند.


ایلان ماسک دوج را ستایش می کند و بیت کوین را محکوم می کند

کارمزد تراکنش‌های Doge بسیار کمتر از هزینه‌های پرداختی در بلاک چین بیت‌کوین و همچنین سریع‌تر است. اینها یکی از عوامل اصلی هستند که نشان می دهد چرا ایلان ماسک از Doge به عنوان ارزی برای پرداخت به بیت کوین استفاده می کند. او معتقد است که دومی فقط یک ذخیره دیجیتال از ارزش است.


اخیرا او در مصاحبه ای اظهار داشت که Dogecoin اساسا بهتر از هر رمزارز دیگری می باشد که وی دیده است. علاوه بر این، او ادعا کرده است که برای سال ۲۰۲۱ و ۱۰ سال آینده، BTC “به طرز طنزآمیزی کند” است.


ماسک برای حمایت از اعتماد خود به این رمزارز میم، در ماه دسامبر(آذر) اعلام کرد که تسلا به عنوان یک آزمایش، فروش کالا با Dogecoin را آغاز خواهد کرد.


توسعه دهندگان Doge برای اولین بار نقشه راه را اعلام کردند

در اوایل این ماه، U.Today پوشش داد که توسعه دهندگان Dogecoin نقشه راهی از مسیری که پروژه قرار است در چند سال آینده طی کند، رونمایی کرده اند.


نقشه راه در نظر دارد پذیرش و کاربرد سکه را افزایش دهد. این شامل ایجاد هشت پروژه جدید مرتبط با Dogecoin است. از جمله آنها می توان به طراحی مجدد وب سایت Dogecoin.com و همچنین Libdogecoin و GigaWallet اشاره کرد. دومی به کاربران اجازه می دهد تا پرداخت های Doge را از طریق یک راه حل API به پروژه های خود اضافه کنند.


۸۶ میلیون دلار MATIC در حال حرکت

ارائه دهنده داده های ردیابی رمزارز Whale Alert دو انتقال عمده MATIC را بین کیف پول های رمزارز ناشناخته مشاهده کرده است.


هر انتقال کمی بیش از ۴۲ میلیون و ۴۳ میلیون دلار بود: ۱۶,۴۸۷,۳۵۴ و ۱۶,۴۸۷,۳۵۵ MATIC .


3 matic 300x132 - نهنگ ها در یک ساعت گذشته به ارزش 2.4 میلیون دلار DOGE و 86 میلیون دلار MATIC را جابجا کردند

پالی گان (MATIC) در حال حاضر با ۲.۶۰ دلار معامله می شود که افزایش ۴ درصدی را نشان می دهد.


همانطور که اخیرا توسط U.Today گزارش شده است، MATIC “وضعیت” خود را به عنوان پرمعامله ترین توکن توسط ۱۰۰۰ نهنگ برتر ETH به UNI از دست داده است. در حال حاضر، توکن بومی Polygon جایگاه دهم را در میان دارایی‌های ۱۰۰۰ نهنگ برتر اتریوم دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0