بتاسهم
1401/03/11
11:49
مجمع #چکاوه 📌به گزارش همفکران، مجمع با تایید صورت‌های مالی چکاوه مصوب کرد که به ازای هر سهم 400 ریال سود تقسیم شود. ✅100 میلیارد تومان هم برای ب...

مجمع


#چکاوه


📌به گزارش همفکران، مجمع با تایید صورت‌های مالی چکاوه مصوب کرد که به ازای هر سهم ۴۰۰ ریال سود تقسیم شود.



✅۱۰۰ میلیارد تومان هم برای بند مسئولیت‌های اجتماعی به تصویب رسید.



✅نوسازی و بازسازی خطوط جزو مسایل اصلی است و بعد از تکمیل خط خمیر، ۶ یا ۷ پروژه برای بازسازی و نوسازی اولویت‌بندی و اجرا خواهند شد. برنامه‌ها به هلدینگ سلولزی داده شده و شنیدیم که طرح توسعه را تصویب کرده است.



✅کاغذ بسته‌بندی بیستون جزو ابر پروژه‌های زیرمجموعه‌های شستاست. بخش عمده ماشین‌الات انجام شده است. موضوع برق درحال تامین است. به دلیل تحریم دو دوره مزایده برگزار شده که به نتیجه نرسیده است. اخیرا ۹ میلیارد تومان بودجه از ۲ محل به پروژه تزریق شده است. قصد داریم که با اخذ وام از بانک رفاه و تامین منابع از صندوق ذخیره ارزی و استفاده از شرکت‌های دانش بنیان داخلی، این پروژه سرعت می گیرد. با توجه به اراده شستا بر تامین کاغذ از شرکت‌های مجموعه فکر می‌کنم شرایط در آینده بهتر می‌شود و پیشرفت‌های در پروژه محقق می‌شود.



✅حاشیه سود انواع کاغذ بسته‌بندی در جهان، بین ۳ تا ۷ درصد، در کاغذهای تحریرو کرافت، تا ۱۲ درصد و کاغذهای از نوع بسته بندی سیگار ۱۷ درصد است.



✅ در زمان پیک مصرف برق، دوشنبه‌ها و چهاشنبه‌ها برق شرکت قطع می‌شد که باعث اتلاف ۸ ساعت زمان برای ران شدن خط تولیدی می‌شد، پیشنهاد کردیم که دو روز قطعی برق مجموعه به دو روز متوالی، یا یک هفته متوالی باشد.در زمان پیک مصرف خاموشی خط ۲ برای کاهش مصرف برق را هم ارائه کرده‌ایم . در راستای تامین برق، زدن نیروگاه، خرید ژنراتور و... را هم دنبال می‌کنیم.



✅در پاسخ به سوال سهامداران گفته شد:



✅فعلا هیچ تصمیمی بر واگذاری پروژه بیستون نیست. شایعاتی که در مورد دست‌اندازی به این پروژه مطرح شده، صحت ندارد. عزم و تلاش بر این است که پروژه به سر منزل مقصود برسد. تامین مالی از طریق بانک رفاه و صندوق توسعه ارزی صورت خواهد گرفت. در صورت دریافت وام از شبکه بانکی، شستا هم حتما حمایت مالی بیشتری خواهد کرد. هلدینگ سلولزی به‌شدت دنبال پروژه است.



✅مجمع تکلیف کرد که شرکت با مد نظر داشتن صرفه اقتصادی، اسناد ۶ واحدهای مسکونی در شهرک صنعتی ساوه و یک باب مغازه و زمین را پیگیری و دریافت کند.



✅مجمع تکلیف کرد که چکاوه با هماهنگی شرکت‌های بالادستی، پروژه بیستون را به نتیجه برساند.



انتهای خبر

0
0