کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران
1401/01/28
13:09
📌شاخص کل بورس امروز بیش از هفت هزار واحد رشد کرد ✅به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی روز جاری با ۷۴۱۰ واحد رشد ...

📌شاخص کل بورس امروز بیش از هفت هزار واحد رشد کرد


✅به گزارش روابط عمومی کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران، شاخص کل بورس طی روز جاری با ۷۴۱۰ واحد رشد در رقم یک میلیون و ۴۷۵ هزار واحد متوقف شد. از سویی شاخص کل با معیار هم وزن نیز ۳۳۴۶ واحد افزایش یافته و به رقم ۳۹۰ هزار و ۹۹۲ واحد رسید.


🔶️فعالان این بازار ۵۴۴ هزار معامله به ارزش ۵۹ هزار و ۱۵ میلیارد ریال انجام دادند. صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پتروشیمی نوری، سرمایه‌گذاری غدیر، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین و شرکت ارتباطات سیار ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ایران خودرو و معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.


🔷️از سویی شاخص کل فرابورس هم با ۱۴۷ واحد رشد به رقم ۲۰ هزار و ۳۹۰ واحد رسید. فعالان این بازار با انجام ۲۵۶ هزار معامله ارزش معاملات را به ۵۴ هزار و ۸۱ میلیارد ریال رساندند. پلیمر آریاساسول، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی مارون، گروه توسعه مالی مهر آیندگان، فرابورس ایران و صنایع پتروشیمی تخت جمشید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.



انتهای خبر

0
0