سهم گلچین
1399/10/22
09:55
#خليبل به اطلاع ميرساند: نماد معاملاتي (خليبل1) به دليل افشاي اطلاعات با اهميت مصاديق گروه (الف) براي شركت ماليبل سايپا متوقف شد. بديهي است نماد م...

#خلیبل


به اطلاع میرساند: نماد معاملاتی (خلیبل۱) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (الف) برای شرکت مالیبل سایپا متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#فخاس


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت فولاد خراسان (فخاس۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردید. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#لکما


به اطلاع میرساند: نماد معاملاتی (لکما۱) به دلیل افشای اطلاعات با اهمیت مصادیق گروه (ب) برای شرکت کارخانجات‌مخابراتی‌ایران متوقف شد. بدیهی است نماد مذکور حداکثر دو روز کاری پس از توقف و با اعلام این مدیریت، از طریق حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#زکوثر


به اطلاع میرساند نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر (زکوثر۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰ روز معاملاتی جاری با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.



#کگهر


آغاز بازارگردانی مبتنی بر حراج در نماد معاملاتی (کگهر۱)


به اطلاع می‌رساند؛ براساس اطلاعیه شماره ۲۴۳۷/الف/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۰ این شرکت، بازارگردانی سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین (کگهر۱)، با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ آغاز می گردد. برای اطلاع از جزییات بیشتر می‌توانید به اطلاعیه مذکور واقع در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه فرمایید.



#غالبر #خراسان #کسرا #خمهر #کفراح


به اطلاع می رساند،نماد معاملاتی شرکت های لبنیات کالبر(غالبر)،پتروشیمی خراسان(خراسان)،سرامیک های صنعتی اردکان(کسرا)،مهر کام پارس(خمهر)،حق تقدم استفاده نشده شرکت فرآورده های نسوز ایران(کفراح)با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.



#شیران #کسرام


به اطلاع می رساند،نما معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران(شیران)،پارس سرام(کسرام)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.



#دی


به اطلاع می‌رساند؛ مطابق با اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال، به منظور رفع ابهام یا اصلاح اطلاعات منتشره شرکت بانک دی ، توقف نماد معاملاتی (دی۱) حداکثر برای ۲ روز کاری تداوم می‌یابد



#وکبهمن


آغاز بازارگردانی مبتنی بر حراج در نماد معاملاتی (وکبهمن۱)


به اطلاع می‌رساند؛ براساس اطلاعیه شماره ۲۴۴۳/الف/۹۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ این شرکت، بازارگردانی سهام شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن (وکبهمن۱)، با دامنه نوسان روزانه قیمت مطابق با دامنه مجاز نوسان قیمت در بازار‌های اول و دوم فرابورس ایران با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج از روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ آغاز می گردد. برای اطلاع از جزییات بیشتر می‌توانید به اطلاعیه مذکور واقع در وب سایت رسمی شرکت فرابورس ایران مراجعه فرمایید.



#سفار


به اطلاع فعالین محترم بازار می رساند؛ نماد معاملاتی شرکت سیمان‌فارس (سفار۱) با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر متوقف شد. لذا خواهشمندست فعالین محترم دارای دسترسی به سامانه تدان در صورت وجود هرگونه ابهام ویا سوال، نقطه نظرات خود را حداکثر تا پایان روز جاری در تارنمای مذکور به نشانی tedan.ir جهت بررسی و پاسخگویی توسط ناشر ثبت نمایند.



#چخزر


به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی شرکت صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر۱) پس از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در خصوص نوسان قیمت سهام، از طریق انجام حراج ناپیوسته با محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ آماده انجام معامله می‌باشد. لازم به ذکر است پس از انجام حراج ناپیوسته و حذف سفارشات، در صورت لزوم بازگشایی مرتبه دوم اطلاع رسانی می‌شود در غیر اینصورت انجام معاملات در نماد مذکور به صورت حراج پیوسته در دامنه مجاز قیمتی قبل از برگزاری حراج ناپیوسته امکان پذیر است.



#آریا


به اطلاع می‌رساند؛ نماد معاملاتی شرکت پلیمر آریا ساسول (آریا۱) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام در خصوص افزایش سرمایه و اعمال تصمیمات مذکور در سامانه معاملات، از طریق انجام حراج ناپیوسته بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت و با اعمال یک مرحله پیش گشایش، امروز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۲ آماده انجام معامله می‌باشد.



انتهای خبر

0
0