اماکو (مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر)
1400/08/19
07:52
#چند_خبر_مهم 1️⃣بانک مرکزی ، میزان نقدینگی در شهریور را بیش از ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، ۴۰.۵ درصد افز...

#چند_خبر_مهم



۱️⃣بانک مرکزی ، میزان نقدینگی در شهریور را بیش از ۴۰۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، ۴۰.۵ درصد افزایش داشت.



۲️⃣در جلسه ستاد اقتصادی دولت ، مقرر شد وزارت کشاورزی به صورت روزانه قیمت اقلام خوراکی را از طریق رسانه‌ها اعلام کند و با هرگونه تخلف برخورد شود !



۳️⃣مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: طبق تصمیم وزارت صمت، از هفته آینده تیراژ تولید روزانه ایران خودرو به بیش از ۲۵۰۰ دستگاه خواهد رسید که نسبت به برنامه مصوب، روزانه ۲۰ درصد افزایش تیراژ خواهیم داشت.



۴️⃣نجم‌آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به لزوم اصلاح ساختار بودجه گفت : واگذاری اموال و دارایی های دولت ، راهی برای جبران کسری است.



۵️⃣قاسمی وزیر راه از الزام بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ۳۶۰ هزار میلیارد تومانی مسکن و هشدار به جریمه ۲۰ درصدی در صورت تخلف خبر داد .



۶️⃣طی مهر ماه ۹۴.۱ هزار سرمایه گذار اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کردند و تعداد احراز هویت شده‌ها نیز به ۱۲۱.۶ هزار نفر رسید.




www.emaco.pro

انتهای خبر

0
0