ارز دیجیتال
1400/06/27
15:30
مدیرعامل کوین بیس: بیت کوین به ۲۰۰ هزار دلار می‌رسد

مدیرعامل صرافی کوین بیس می‌گوید با رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۰۰,۰۰۰ دلار نیمی از میلیاردرهای جهان از فعالان حوزه ارز دیجیتال خواهند بود. به گزارش دیلی هودل، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال...

مدیرعامل صرافی کوین بیس می‌گوید با رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۰۰,۰۰۰ دلار نیمی از میلیاردرهای جهان از فعالان حوزه ارز دیجیتال خواهند بود.


به گزارش دیلی هودل، برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال کوین بیس، فهرستی از پیش‌بینی‌های جدید خود را برای آینده بیت کوین و صنعت ارزهای دیجیتال منتشر کرده است.


آرمسترانگ گفته است تصور می‌کند که بیت کوین در آینده می‌تواند با میلیاردرکردن عده‌ای علم، فناوری و امور خیریه را در سال‌های پیش رو تحت تاثیر قرار دهد.


او با انتشار مطلبی در وب‌سایت کوین بیس گفته است:


اولاف کارلسون وی (Olaf Carlson Wee) و بالاجی سرینیواسان (Balaji Srinivasan)، پیش‌بینی می‌کنند زمانی که قیمت بیت کوین به ۲۰۰,۰۰۰ دلار برسد، بیش از نیمی از میلیاردرهای دنیا از طریق ارزهای دیجیتال میلیاردر شده باشند. جدا از اینکه فکر کنید چنین چیزی خوب است یا بد، این یعنی که در دهه ۲۰۲۰ بیشتری افرادی که به صورت حرفه‌ای با فناوری و کاربردهای آن سروکار دارند، به حجم زیادی از سرمایه دسترسی خواهند داشت.


او افزود:


این شرایط احتمالا باعث افزایش سرمایه‌گذاری در علم و فناوری می‌شود و من فکر می‌کنم که [در آینده] افراد بیشتری از فعالان حوزه ارز دیجیتال به امور بشردوستانه روی می‌آورند.


مدیرعامل کوین بیس پیش‌بینی‌های دیگری هم دارد و نظر خود را در رابطه با موقعیت ارزهای دیجیتال در سال‌های آینده مطرح کرده است.


او می‌گوید در ادامه دولت‌ها و موسسات وابسته به آنها با ایجاد ارزهای دیجیتال ملی (CBDC) به طور گسترده‌ای وارد فضای ارزهای دیجیتال خواهند شد. نگرانی از مسائل امنیتی باعث می‌شود که اینترنت از پروتکل «HTTP» به سمت پروتکل‌های امن‌تر «HTTPS» برود. بازارها بزرگ‌تر می‌شوند و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) به صورت مستقل رشد می‌کند.


آرمسترانگ در ادامه صحبت‌های خود به یک تغییر اساسی درباره کاربردهای واقعی و مفید ارزهای دیجیتال در زندگی روزمره مردم اشاره کرد و گفت:


با تغییر مسیر ارزهای دیجیتال از فضایی محدود به معامله و پیش‌بینی، به سمت کاربردهای مفید در دنیای واقعی، افراد بیشتری در دهه ۲۰۲۰ ارز دیجیتال می‌خرند و از آنها استفاده می‌کنند و این آغازگر حرکت واقعی به سمت آزادی اقتصادی جهانی خواهد بود.


انتهای خبر

0
0