بورس پرس
1401/02/25
12:48
پیش بینی کاهش قیمت بیت‌کوین به ۱۰ هزار دلار / آخرین تغییرات ۱۰ ارز دیجیتال

سرمایه‌گذار با تجربه رمزارزهای دیجیتال پیش بینی کرد ادامه سقوط بازار جهانی دیجیتال می‌تواند قیمت بیت کوین را در آینده نزدیک به ۱۰ هزار دلار برساند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کوین، مارک موبیوس سرمایه‌گذار با تجربه و یکی از بنیان‌گذاران Mobius Capital Partners نسبت به خرید بیت‌کوین در بحبوحه نوسانات قیمت بیت‌کوین هشدار داد و گفت: سقوط در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند قیمت بیت‌کوین را در آینده نزدیک به ۱۰ هزار دلار برساند.


براین اساس، قیمت بیت‌کوین در چند روز اخیر در محدوده ۳۰ هزار دلار بود و در عرض سه روز متحمل ضررهای بزرگ ۲۵ درصد شد. سقوط اخیر استیبل‌کوین ترا اثر مخربی بر بازارها از جمله بیت‌کوین و اکثر آلت‌کوین‌ها داشت.


پیتر شیف مدیرعامل و استراتژیست ارشد جهانی شرکت یورو پاسیفیک کپیتال نیز با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد: این اشتباه را مرتکب نشوید که صعود بیت‌کوین به بیش از ۳۰ هزار دلار خواهد بود. به احتمال زیاد این منطقه دیگر حمایت نیست بلکه مقاومت است و پشتیبانی جدید بسیار پایین‌تر خواهد بود. زمانی که قیمت بیت‌کوین به کمتر از ۳۰ هزار دلار برسد، بازار وارد مرحله فروش وحشتناک خواهد شد.


معامله‌گران برجسته‌ای مانند مایکل ون دی پوپ معتقدند قیمت بیت‌کوین در صورت آزمایش ۳۲.۵ هزار دلار می‌تواند سطح ۳۴ هزار دلار را بازیابی کند. احتمال صعود بیش از ۳۲.۵ هزار دلار توسط چندین عامل صعودی نشان داده می‌شود.


در حال حاضر ۴۴.۵۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است و در یک روز ۰.۵۱ درصد افزایش داشت. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷.۵۳ میلیارد دلار است که ۲۵.۹۷ درصد کاهش داشت.


تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ:


۱- بیت‌کوین: ۲۹.۷ هزار دلار با ۰.۵۸ درصد افزایش


۲- اتریوم: ۲.۰۳ هزار دلار با ۱.۱۵ درصد کاهش


۳- بایننس کوین: ۲۹۱.۳ دلار با ۱.۴۸ درصد کاهش


۴- تتر: ۰.۹۹۸۷ دلار با ۰.۰۱ درصد افزایش


۵- سولانا: ۵۰.۴۹ دلار با ۰.۸۹ درصد کاهش


۶- کاردانو: ۰.۵۲۲۷ دلار با ۴.۸۳ درصد کاهش


۷- ریپل: ۰.۴۱۹۷ دلار با ۳.۹۹ درصد کاهش


۸- پولکا دوت: ۱۱.۰۱ دلار با ۱.۹۳ درصد افزایش


۹ - یو اس دی کوین: یک دلار با ۰.۰۲ درصد افزایش


۱۰- دوج کوین: ۰.۰۸۷۸۸ دلار با ۳.۴۲ درصد کاهش


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0