آکادمی هلاکوئی
1401/06/20
15:00
یکی از بنیانگذاران Dogecoin می گوید ایلان ماسک ارزش صحبت کردن هم ندارد

جکسون پالمر، یکی از بنیانگذاران Dogecoin در مصاحبه…

جکسون پالمر، یکی از بنیانگذاران Dogecoin در مصاحبه اخیر با Business Insider گفت که صحبت در مورد مدیر عامل تسلا، ایلان ماسک، ارزشش را ندارد.


پالمر این میلیاردر را متهم به سوء استفاده از جوامع ارزهای دیجیتال به منظور تقویت کیش شخصیت خود کرد. در اواخر ماه مه، ماسک پس از اینکه پالمر مهارت‌های کدنویسی غول فناوری را زیر سوال برد، با پالمر وارد یک دعوای شدید توییتری شد. در پاسخ، میلیاردر شروع به حمله به پالمر در توییتر کرد، با این استدلال که منتقد او در واقع حتی یک خط از کد Dogecoin را ننوشته است. پالمر مورد حمله بیشتر طرفداران ماسک قرار گرفت که شروع به دفاع شدید از اسطوره خود کردند


یکی از بنیانگذاران Dogecoin اختلافات عمومی خود با تاجر جنجالی را “حادثه ای تامل برانگیز” توصیف کرد.


مهندس سابق نرم افزار Adobe ادعا می کند که ماسک در تلاش است ارتش خود را از افراد نامناسب که “متعهد” و “بسیار پرشور” هستند بسازد.


دوج کوین در سال ۲۰۲۱ به دلیل توییت های مکرر ماسک در مورد میم کوین ها شهرت زیادی پیدا کرد.


ظهور سریع میم کوین توجهات را به سازندگان آن جلب کرد. پس از اینکه پالمر در سال ۲۰۱۵ جامعه ارزهای دیجیتال را ترک کرد، نمی‌خواست هیچ کاری با Dogecoin داشته باشد. با این حال، این میم کوین همچنان مایه آزار و اذیت او است، علی‌رغم تلاش‌های او برای عدم جلب توجه عموم با حذف همه رسانه‌های اجتماعی.


همانطور که توسط U.Today گزارش شده است، یک شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری، که ادعا می کند ماسک عمدا Dogecoin را به عنوان یک کلاهبرداری پانزی تبلیغ کرده است، اخیرا گسترش یافته است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: utoday


انتهای خبر

0
0