اقتصاد نیوز
1401/05/29
08:45
🔴 امید معامله‌گران به سهم‌های ریالی ▫️شاخص بار دیگر به نیمه کانال رسیده است. مرز مهمی که سطح حمایت شاخص محسوب می‌شود. به موازات اینکه افت قیمت دلا...

🔴 امید معامله‌گران به سهم‌های ریالی



▫️شاخص بار دیگر به نیمه کانال رسیده است. مرز مهمی که سطح حمایت شاخص محسوب می‌شود. به موازات اینکه افت قیمت دلار و ریزش قیمت نفت موجب نزول بخشی از بازار شده است، افزایش احتمال احیای برجام موجب رشد نمادهای ریالی شده است. به نظر می‌رسد این دوگانه دلاری و ریالی در معاملات امروز نیز تداوم داشته باشد.



▫️در وزن کشی این دو دسته، وزن نمادهای دلاری بیشتر است اما نمادهای کوچک و متوسط زیادی در بازار وجود دارند که می‌توانند به رشد ادامه دهند و پس از گروه‌های خودرویی و بانکی سمت سبز بازار را تقویت می‌کنند.



▫️برای پیش بینی بورس امروز – شنبه ۲۹ مرداد- به روند بازار سهام در روزهای گذشته نگاه می‌کنیم. روز چهارشنبه شاخص کل بورس باز هم افت کرد و ۸ هزار واحد پائین آمد. اما شاخص هم‌وزن ۴۵۲ واحد رشد کرد و شاخص کل فرابورس کاهش ۵۷ واحدی را پشت سر گذاشت.



▫️در پایان معاملات ‌روز چهارشنبه، ۳۱۷ نماد رشد قیمت و ۳۳۶ نماد کاهش قیمت داشتند، به عبارت دیگر، ۴۹ درصد بازار رشد قیمت داشتند و ۵۱ درصد بازار افت قیمت داشتند.



▫️ پیش بینی بورس امروز



#بورس



@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0