آکادمی هلاکوئی
1400/10/18
10:50
تحلیل تکینکال Sandbox؛ شنبه ۱۸ دی

اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان)، Sandbox در یک…

اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان)، Sandbox در یک رالی قوی قرار داشت. در عرض یک ماه نزدیک به ۱۰۰۰ درصد افزایش یافت و خود را به عنوان یکی از کوین های برتر متاورس در بازار معرفی کرد. یک هفته پیش، Sandbox از سطح حمایتی ۵.۷۹ دلاری بازگشت. با این حال، اشاره شد که تراز ۴.۵ دلار منطقه ای از تقاضا بود که احتمالا دوباره لمس خواهد شد.


در اواسط نوامبر (اواخر آبان)، منطقه ۴.۵ دلاری، پیشروی SAND را برای چند روز متوقف کرد تا اینکه خریداران توانستند قیمت را از این منطقه عبور دهند. لمس مجدد این ناحیه در اواسط دسامبر (اواخر آذر) آن را به منطقه ای برای ورود خریداران تبدیل کرد.


تکرار مکرر یک سطح حمایت یا مقاومت، آن سطح را ضعیف می کند. به نظر می رسد با توجه به این واقعیت، در کنار وجود یک خط روند نزولی، مسیر رو به جلوی حرکت SAND، آزمایش مقاومت خط روند طی چند روز یا چند هفته آینده باشد.


سندباکس - تحلیل تکینکال Sandbox؛ شنبه 18 دی

ریجکت شدن در این خط روند می تواند باعث شود قیمت SAND تا مرز ۴.۷ دلار کاهش یابد و یک الگوی مثلث را تشکیل دهد. اگر چه جهت این شکست مقاومتی مستلزم بسته شدن یک کندل خارج از الگوی مذکور برای تایید است. اگر SAND بتواند مقاومت خط روند را پشت سر بگذارد، خریداران را تشویق می‌کند که وارد عمل شده و از خود خط روند یا سطوح اصلاحی فیبوناچی برای ورود به پوزیشن های خرید استفاده کنند.


شاخص مقاومت نسبی (RSI) زیر ۵۰ است ولی هنوز به زیر ۳۶ ریزش نکرده است.


دو سطح بر روی اندیکاتور پهنای بولینگر باندهای روزانه مشخص شده است. سطح پایینی نشان می دهد که بولینگر باندهای روزانه در اواخر اکتبر و اواسط آگوست (اوایل آبان و اواخر مرداد)، زمانی که SAND از ۰.۶ دلار به ۱ دلار صعود کرد، پهنای کمی داشته اند. سطح بالایی سطحی را نشان می‌دهد که پهنای باندهای SAND BB بارها و بارها در طول سال لمس شده اند. هنگامی که پهنای باندی به اندازه این سطوح کاهش یابد، احتمالا یک رالی تازه را به دنبال خواهد داشت. از این رو، همراه با یک منطقه تقاضا، مجموعه محدودی از بولینگر باندها نشان می دهد که SAND در منطقه خوبی برای انباشت و ورود قرار دارد.


در نهایت باید گفت، هر دو نمودار قیمت و اندیکاتورها حاکی از آن هستند که در حالی که SAND روندی نزولی را در پیش گرفته است، در واقع در یک منطقه ارزشی قرار دارد که احتمال یک شکست مقاومتی را به دنبال دارد. با این حال، اگر بیت کوین به کاهش خود ادامه دهد، می تواند بر قیمت Sandbox نیز تاثیر منفی بگذارد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0