آکادمی هلاکوئی
1401/05/01
21:10
پالیگان، رتبه اول در بین رمزارزهای معامله شده توسط نهنگ های اتریوم

طبق آمار پلتفرم Whale Stats، رمزارز MATIC به…

طبق آمار پلتفرم Whale Stats، رمزارز MATIC به عنوان پرمعامله ترین توکن توسط ۱۰۰ نهنگ بزرگ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ظاهر شد. بطوریکه از رمزارز SNX رد شد تا جایگاه اول را به دست آورد.


داده ها نشان می دهد که ۱۰۰ نهنگ برتر اتریوم بیش از ۸۲.۶ میلیون دلار توکن پالیگان دارند. این فقط ۲.۸۳٪ از کل دارایی آنها را تشکیل می دهد. با این حال، ۵۰۰۰ کیف پول برتر اتریوم دارای حدود ۱۴۴.۴ میلیون دلار توکن متیک هستند.


نهنگ این ردیاب نهنگ ها گزارش داد که نهنگ های اتریوم در ۴۸ ساعت گذشته حدود ۳ میلیون دلار توکن متیک خریداری کردند. کیف پولی با نام “Bonobo” در یک تراکنش به ارزش ۱.۸۱ میلیون دلار توکن پالیگان خریداری کرده است. همچنین اشاره کرد که رمزارز متیک در فهرست ۱۰ توکن برتر خریداری شده توسط ۱۰۰ برتر BSC قرار گرفت. بطوریکه دارایی آنها اکنون ۳۱.۸۷ میلیون دلار است.


متیک ۲۱ درصد در ۷ روز گذشته افزایش یافته است


پالیگان در زمان انتشار این خبر با قیمت متوسط ۰.۸۳۲ دلار معامله می شود. قیمت متیک در ۷ روز گذشته بیش از ۲۱ درصد افزایش یافته است. این رمزارز دارای حجم معاملات ۲۴ ساعته در حدود ۸۸۲.۵ میلیون دلار است. با این حال، کاهش جزئی در کل دارندگان آن نیز گزارش شده است.


از طرفی داده ها نشان می دهد که نهنگ های اتریوم به طور انبوه رمزارز متیک را در ۲۴ ساعت گذشته فروخته اند. با این حال، قیمت پالیگان نیز در همین بازه زمانی حدود ۹ درصد کاهش یافته است. توکن متیک را می توان در لیست ۱۰ قرارداد هوشمند برتر استفاده شده توسط نهنگ های اتریوم نیز یافت.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0