آکادمی هلاکوئی
1400/10/19
17:50
اوپن استرالیا با همکاری با Decentraland به متاورس می پیوندد!

یکی از بزرگترین تورنمنت‌های تنیس جهان، اوپن استرالیا…

یکی از بزرگترین تورنمنت‌های تنیس جهان، اوپن استرالیا ( AO )، در حال ورود به بخش NFT و متاورس در صنعت ارزهای دیجیتال است.


مسابقات قهرمانی امسال نیز در دیسنترالند ( Decentraland )، یک پلتفرم پیشرو واقعیت مجازی برگزار خواهد شد. در همان زمان، طرفداران می‌توانند با خرید توکن‌های غیرقابل تعویض( NFT ) مرتبط با داده‌های بازی زنده، بیشتر مشارکت کنند.


ورود AO به متاورس


با افزایش موارد مبتلا به او-میکرون در استرالیا، برگزارکنندگان مسابقات اوپن استرالیا تصمیم گرفتند به تماشاگران بین‌المللی و حتی محلی‌هایی که می‌خواهند شخصا در مسابقات شرکت کنند، دسترسی بیشتری بدهند.


به این ترتیب، این مسابقات در دیسنترالند نیز برگزار خواهد شد. در آنجا بازدیدکنندگان می توانند استادیوم اصلی راد لاور آرنا( Rod Laver Arena ) را ببینند، رستوران ها را کاوش کنند و البته مسابقات تنیس را نیز تماشا کنند.


کریگ تایلی( Craig Tiley )، مدیر مسابقات AO گفت: “با این موج بعدی فناوری، طرفداران تنیس جهانی این فرصت را خواهند داشت که بخشی از مسابقات آزاد استرالیا ۲۰۲۲ (۱۴۰۱-۱۴۰۰) باشند، به گونه ای که قبلا در دسترس نبوده است.”


علاوه بر این، این سازمان مجموعه‌ای از ۶۷۷۶ توکن غیرقابل تعویض به نام « Art Ball NFTs » منتشر خواهد کرد. هر کلکسیونی با یک ضربه برنده از تمام مسابقات از مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ مطابقت دارد.


مالکان همچنین در آینده یک ایردراپ با تصاویری از امتیازها، ابزارهای پوشیدنی مجازی و مزایای دیگر دریافت خواهند کرد. اگر یکی از ۱۱ امتیاز قهرمانی روی زمین بیفتد، دارنده NFT متصل می‌تواند توپ تنیس فیزیکی را از مسابقه مورد استفاده در بازی در یک جعبه دست ساز خاص دریافت کند.


توکن‌های غیرقابل تعویض توسط همان فناوری مورد استفاده برای قضاوت در مورد امتیازات درون بازی ردیابی می‌شوند.


« Art Ball NFTs » در ۱۰ ژانویه(۲۰ دی) به فروش می‌رسد، در حالی که رویداد AO Decentraland در ۱۷ ژانویه(۲۷ دی)، همان روزی که مسابقات فیزیکی آغاز می‌شود، به صورت زنده پخش می‌شود.


چه شرکت دیگری با Decentraland شریک شد؟


اوایل این هفته، غول الکترونیک کره ای، سامسونگ( Samsung )، تجربه جدید متاورس خود را با نام Samsung ۸۳۷X معرفی کرد. این ویژگی که توسط Decentraland ارائه شده است، مشتریان را قادر می سازد تا به طور مجازی در جست و جو ها یا رویدادهای موسیقی زنده شرکت کنند.


سامسونگ توضیح داد: “بهتر از همه، می‌توانید توکن ‌های NFT و مجموعه‌های انحصاری با عرضه محدود از پوشیدنی‌های سامسونگ Decentraland را برای شخصی‌سازی آواتارهای خود به دست آورید.”


Samsung ۸۳۷X برای مدت محدودی در Decentraland باز خواهد شد. در طول سال جاری، این شرکت کره ای قصد دارد با راه اندازی یک رویکرد چندجهانی بر روی پلتفرم های جدید، این تجربه را برای افراد بیشتری به ارمغان بیاورد.


متاورس به ما قدرت می‌دهد تا از محدودیت‌های فیزیکی و مکانی فراتر برویم تا تجربیات مجازی منحصربه‌فردی ایجاد کنیم که غیر از این اتفاق نمی‌افتد. میشل کراسان ماتوس( Michelle Crossan-Matos ) از سامسونگ در پایان گفت: “نوآوری در DNA ما است و ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا همه شما این دنیای مجازی رو به رشد را تجربه کنید.”



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0