بورس پرس
1399/12/01
00:00
معاملات مشکوک دو سیمانی، سهم تازه وارد، پنج سرمایه گذاری + ۷ نماد

در روز افت ۷۴۸۵ واحدی شاخص، دو شرکت سیمانی، سهم تازه وارد، پنج سرمایه گذاری به همراه ۷ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات آخرین روز کاری این هفته، بازار سهام نوسانی و با گزایش منفی آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با افت ۷۴۸۵ واحدی و عقب نشینی به کانال یک میلیون و ۲۳۸ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.


به این ترتیب، بیش از ۷ و ۶.۱ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بانک پارسیان، سایپا، پالایشگاه اصفهان، بانک ملت به همراه ملی مس با داد و ستد بیش از ۳۵۵، ۳۱۰، ۲۶۳، ۱۵۲ و ۱۱۹ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۸ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، شرکت داروسازی سینا حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۵.۶ درصدی قیمت سهام ، شاهد داد و ستد ۱۶.۶ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های دنا آفرین فدک (سهم تازه وارد)، سرمایه گذاری جامی، سرمایه گذاری شفا دارو، شهد ایران، سیمان هگمتان، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس، ایرکا پارت صنعت، توسعه بین المللی پدیده شاندیز، کیمیای زنجان گستران، سرمایه گذاری قم، گروه توسعه هنر ایران، سرمایه گذاری اقتصاد نوین، ایرانیت و سیمان فارس مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو شرکت سیمانی، سهم تازه وارد، پنج سرمایه گذاری به همراه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0