رمزارز نیوز
1401/06/24
13:00
توجه بی‌سابقه به شیبا اینو در تمام قاره‌های جهان!

بر اساس داده‌های تحلیلی CoinMarketCap از بازار کریپتو در ماه آگوست، شیبا اینو (SHIB) به یکی از محبوب‌ترین… مطالعه مطلب ...

بر اساس داده‌های تحلیلی CoinMarketCap از بازار کریپتو در ماه آگوست، شیبا اینو (SHIB) به یکی از محبوب‌ترین دارایی‌های دیجیتال برای کاربران در تمام قاره‌های جهان تبدیل شده است. در این داده‌ها، علاقه به یک ارز دیجیتال با تعداد بازدیدهای صفحه آن در CoinMarketCap اندازه‌گیری شده است.


طبق گزارش‌ها، در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، آسیا و آفریقا، شیبا سومین ارز دیجیتال پربازدید، بعد از بیت کوین و اتریوم است. در اقیانوسیه و اروپا، شیبا اینو، جای خود را به Terra Classic داده که احتمالا به دلیل افزایش قیمت LUNC در هفته‌های آخر آگوست است.


بر اساس این داده‌ها، دو منطقه‌ای که بیشترین علاقه به این میم کوین در آن‌ها دیده می‌شود، آمریکای لاتین و آفریقا هستند. روی‌هم‌رفته، شیبا اینو بدون توجه به شرایط بازار کریپتو در ماه‌های جولای و آگوست، پر‌بازدیدترین ارز دیجیتال بوده است.


درک علاقه قابل‌توجه کاربران به این ارز دیجیتال، کار دشواری نیست. تیم شیبا اینو به‌شدت مشغول کار بر روی پروژه‌هایی است که به نظر می‌رسد اکوسیستم آن را به سطح کاملا جدیدی برده و رقیب اصلی‌اش یعنی دوج کوین را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.


تیمی که بر روی پروژه متاورس شیبا کار می‌کند، به‌طور مرتب از پیشرفت‌هایش گزارش می‌دهد. شیبا اترنیتی، یک بازی گوشی‌های موبایل نیز توسط تیم شیبا به‌تازگی منتشر و در آسیا بسیار محبوب شده است.


همین‌طور، انتظار برای انتشار شیباریوم، علاقه کاربران را به این رمزارز بالاتر برده است.


انتهای خبر

0
0