آکادمی هلاکوئی
1400/08/13
09:40
جامعه EOS نبرد را برای کنترل سازمان در برابر توسعه دهنده سابق Block.one تشدید می کند

اعضای اکوسیستم EOS، یک بلاک چین که برای…

اعضای اکوسیستم EOS، یک بلاک چین که برای تقویت برنامه های غیرمتمرکز یا DApps طراحی شده است، نارضایتی خود را از توسعه دهنده سابق Block.one ابراز می کنند. در نتیجه، آنها سازمان خود را تشکیل داده و رهبری جدید را در تلاش برای اصلاح شبکه انتخاب کرده اند.


همانطور که توسط Cointelegraph مشاهده شد، ایوز لا رز(Yves La Rose)، “مدیر عامل منتخب جامعه” بنیاد جدید EOS، بیانیه آماده شده زیر را طی یک کنفرانس مجازی ارائه کرد:


حدود سه سال گذشته چیزی جز کاهش از نظر ارزش بازار برای EOS نبوده است. وقتی به EOS در مقایسه با بقیه رمزارزها، به خصوص در سطوح ساتوشی نگاه می کنیم، EOS سرمایه گذاری وحشتناکی بوده است. این یک سرمایه گذاری مالی، زمانی و اجتماعی است.واقعیت این است که بسیاری از مردم دیگر نمی خواهند با EOS به دلیل شهرت آن ارتباط برقرار کنند. EOS، همانطور که وجود دارد، یک شکست است.


Block.one یک شرکت ثبت شده در جزایر کیمن(Cayman) و توسعه دهنده اصلی شبکه EOS است. در سال ۲۰۱۸(۱۳۹۷)، این شرکت با وجود نداشتن محصول کاربردی، ۹۰۰ میلیون توکن EOS را به مبلغ بیش از ۴ میلیارد دلار در یک عرضه اولیه کوین (ICO) فروخت که در آن زمان بزرگترین در جهان بود. یک سال بعد، Block.one با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ۲۴ میلیون دلار به دلیل اتهامات مربوط به فروش ثبت نشده اوراق بهادار در طول ICO خود تسویه حساب کرد. فروش توکن همچنین با اتهامات دستکاری بازار مواجه است.


لا رز با احترام به Block.one موارد زیر را داشت:


نکته دیگری که باید به آن توجه کرد، از نظر نقشه راه این است که ما دیگر نمی‌توانیم برای پشتیبانی و هدایت توسعه EOSIO به Block.one تکیه کنیم. آن‌ها همه توسعه‌دهندگان کلیدی را از دست داده‌اند و از یک شرکت توسعه‌دهنده بلاک چین به سمت یک شرکت مدیریت دارایی دور شده‌اند.


علیرغم چشم انداز منفی، فعالیت توسعه در بلاک چین EOS به ظاهر ثابت مانده است. بر اساس بلوک اکسپلورر bloks.io، برجسته ترین DApp در شبکه EOS، صرافی غیرمتمرکز Alcor است که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن ۴۴.۶ میلیون دلار است. دومین بازار AtomicMarket می باشد که یک بازار NFT با ۳.۸۱ میلیون دلار تراکنش در ۲۴ ساعت گذشته است.


لا رز، پنل را با نظر زیر به پایان رساند:


امروز پیدایش چیزی است که EOS ظرفیت تبدیل شدن به آن را دارد. دیگر هیچ بهانه ای وجود ندارد، دیگر موانعی وجود ندارد. ما هر چیزی که نیاز باشد،داریم. آنچه بعدا به EOS تبدیل می‌شود همان چیزی است که ما از آن می‌سازیم.»



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0