کافه بورس
1399/03/21
12:44
#میدکو بهره برداری ۴ طرح شرکت در سال ۹۹ رقم میخورد. طرح فولاد سازی ۱۷۰۰۰۰۰ فولاد زرند در سال ۹۹ به بهره برداری میرسد. شرکت حق برداشت معدن جلال اباد...

#میدکو بهره برداری ۴ طرح شرکت در سال ۹۹ رقم میخورد. طرح فولاد سازی ۱۷۰۰۰۰۰ فولاد زرند در سال ۹۹ به بهره برداری میرسد. شرکت حق برداشت معدن جلال اباد و گل گهر ۲ و را دارد که حاشیه سود شرکت را بهبود می بخشد. طرح فولاد سیرجان نیز سالانه برنامه تولید یک میلیون تن فولاد دارد و در سال اخیر ۲۰۰ هزارتن ان را محقق کرده است. شرکت فولاد بوتیا نیز برنامه تولید ۱۵۰۰۰۰۰ تن فولاد دارد که در سال ۱۴۰۱ بهره برداری می گردد. نیروگاه ۵۰۰ مگاواتی سیکل ترکیبی ان نیز ۴۶ درصد پیشرفت داشته است. گسترش و نوسازی معادن خاور ، بابک مس،فروسیلیس غرب پارس و ذغال سنگ پابدانا از جمله زیرمجموعه های مهم دیگر شرکت هستند.


در مجمع شرکت به برنامه شرکت برای عرضه فولاد زرند،فولاد سیرجان و فروسیلیس غرب پارس اشاره گردید. این عرضه ها با توجه به p/e ۱۰ برای زیر مجموعه های شرکت مجموعا می تواند تا۲۰۰ تومان به ازای هر سهم سود فروش سرمایه گذاریها رقم بزند. به زودی تحلیل دقیق و کمی از این شرکت قرار خواهیم داد.


انتهای خبر

0
0