بورس۲۴
1402/02/20
22:00
معرفی همراه اول به عنوان برترین سرمایه گذار حوزه نوآوری

هم زمان با نخستین رویداد بین المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس)، «حرکت اول» شرکت سرمایه گذار خطر پذیر گروه همراه اول به عنوان «تاثیر گذار ترین سرمایه گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی» معرفی شد...

معرفی همراه اول به‌ عنوان برترین سرمایه‌ گذار حوزه نوآوری 

بورس۲۴ : هم زمان با نخستین رویداد بین‌المللی تامین مالی نوآوری و فناوری (فینوتکس)، «حرکت اول» شرکت سرمایه گذار خطر پذیر گروه همراه اول به عنوان «تاثیر گذارترین سرمایه گذار شرکتی در اکوسیستم نوآوری و کارآفرینی» معرفی شد.


این انتخاب پس از فرآیند ارزیابی چند مرحله‌ای و راستی آزمایی از بین ۱۲۰ بازیگر اصلی که با همکاری معاونت علمی فناوری و ریاست جمهوری و نهادهای مجری مانند انجمن سرمایه گذاران خطرپذیر کشور انجام شد، صورت گرفت.


همچنین در بخش شتابدهنده ها نیز از شتاب دهنده «هاب اصفهان» که از شتابدهنده های حرکت اول است، به‌عنوان شتابدهنده برگزیده تقدیر شد.


شرکت حرکت اول از سال ۱۳۹۷ با ماموریت توانمند سازی اکوسیستم دیجیتال کشور شکل گرفته و در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر در حوزه های آموزش، رسانه، تبلیغات، گردشگری، مالی و بیمه، تجارت الکترونیک سلامت و تکنولوژی های نوآورانه سرمایه گذاری می کند.

انتهای خبر

0
0