بورس۲۴
1400/11/20
11:39
سود سهام «سغدیر» از طریق سجام به حساب سهام داران واریز شد

مطابق با تصمیمات گرفته شده در مجمع عمومی در خصوص تقسیم سود سهام داران حقیقی و صندوق های سرمایه گذاری تا ۲۲ بهمن ماه سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به اطلاع سهامداران حقیقی محترمی که در تاریخ...

سود سهام «سغدیر» از طریق سجام به حساب سهام‌ داران واریز شد

بورس۲۴ : مطابق با تصمیمات گرفته شده در مجمع عمومی در خصوص تقسیم سود سهام داران حقیقی و صندوق های سرمایه‌گذاری تا ۲۲ بهمن ماه سال روز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، به اطلاع سهامداران حقیقی محترمی که در تاریخ برگزاری مجمع عمومی مورخ ۲۶/۱۰/۱۴۰۰ سهام‌دار این شرکت بودند می‌رساند که سود عملکرد سال مالی منتهی به ۳۱/۰۶/۱۴۰۰، برای سهام‌دارانی که در سامانه سجام ثبت‌نام کرده‌اند در تاریخ ۲۰/۱۱/۱۴۰۰ به حساب اعلامی آنان و از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز شده است.


لازم به ذکر است، سهام‌داران حقیقی که هنوز عضو سجام نیستند برای دریافت سود سهام خود لازم است نسبت به ثبت‌نام یا تکمیل مدارک در سامانه جامع اطلاعات مشتریان اقدام نمایند.


گفتنی است ، همچنین سود سهام صندوق ها و سبدهای سرمایه گذاری نیز از طریق امور مالی شرکت با ارائه آگهی تاسیس، مجوز فعالیت و اعلام شماره‌حساب بانکی به صندوق یا سبد، پرداخت خواهد شد.

انتهای خبر

0
0