تدبیر فردا
1400/08/22
19:39
💢تحلیل‌بازارسرمایه 📆1400/08/22 با سلام خدمت دوستان بازار امروز چندان مطابق انتظار پیش نرفت ولی بازار بدی نیز نبود ، بازار باتوجه به اخبار مربوط ب...

💢تحلیل‌بازارسرمایه


📆۱۴۰۰/۰۸/۲۲



با سلام خدمت دوستان


بازار امروز چندان مطابق انتظار پیش نرفت ولی بازار بدی نیز نبود ، بازار باتوجه به اخبار مربوط به خودرویی ها وارد یک هیجان منفی شد.



اکثر سهام در یک محدوده ی #متعادل و #منفی معامله شدند ، و همچنین #شاخص نیز رنج #منفی مناسبی را خورد.



(( در کل بازار امروز مناسب بود ،


#حجم‌معاملات و #ریزمعاملات سهام بسیار خوب پیش رفت و همچنین با وجود هیجانات بالای منفی در بازار باز هم سهام #قدرت‌تقاضای خود را از دست نداد و وضعیت مناسبی را رقم زد )).



📊تحلیل‌بازارفردا :



برای بازار فردا انتظار داریم بازاری #نوسانی را داشته باشیم ، سهام از محدوده ی #منفی شروع به معامله شوند ولی کمکم #تقاضا افزایش یافته و به سمت قیمت های بالاتر و محدوده ی #متعادل و #مثبت حرکت کنند.



هیجان ناشی از اخبار مربوط به خودرویی ها نباید زیاد دوام داشته باشد و #فردانهایت تا نیمه ی دوم بازار باید حرکت رو به #جلو را مشاهده کنیم و کاملا شاهد افزایش #تقاضا در بازار باشیم.



همچنین باید #حجم‌معاملات مشابه و حتی بهتر از امروز شود تا بتوان به معاملات #اعتماد کرد و همچنین فعالیت #سهامداران‌عمده باید بیشتر از امروز شود که کاملا میل آنها نسبت به خرید و آینده ی بازار دیده شود.



📊تحلیل‌بازارفارکس :




✅برای بازار فارکس هفته ی قبل هفته ی خیلی خوبی رو داشتیم و #تریدها اکثرا به نتیجه ی خوبی دست یافتند


( به جز یک ترید) ، انشاالله این هفته نیز نتیجه ی مطلوبی را داشته باشیم.




برای #اکانت‌پم نیز مشابه قبل عمل میشود و دوستان تا دوشنبه فرصت دارند عضو اکانت شوند.




موفق باشید




╭═ঈீ͜ৡৢ͡🌎ꦿৡৢ͡ঊ═╮


《《 》》



انتهای خبر

0
0