آکادمی هلاکوئی
1400/06/23
12:40
تحلیل تکنیکال استلار (XLM)؛ سه شنبه ۲۳ شهریور

استلار (XLM) از ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) در عرض…

استلار (XLM) از ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) در عرض ۱۶ ساعت ، ۳۸ درصد کاهش یافت ، اما، بازیابی قیمت، استلار را به ۰.۳۳ دلار بازگرداند ، محدوده ثابتی که طی هفته گذشته در آن معامله می شود. رنج زنی استلار در محدوده قیمت ثابتی نشان دهنده جهت مشخصی نیست اما با توجه به ساختار کلی بازار به نظر میرسد آلت کوین ها صعودی هستند.


بنابراین ، سرمایه گذاران می توانند انتظار عبور XLM از سطح مقاومت فوری ۰.۳۴۳ دلاری داشته باشند که می تواند منجر به آغاز یک روند صعودی جدید شود.


طی روند صعودی مذکور ، گاوهای استلار باز میگردند و در مسیر خود هیچ گونه مانع قابل توجهی ندارند. خریداران باید از سطح اصلاحی ۵۰ درصد فیبوناچی در ۰.۳۶۷ دلار عبور کنند تا مجددا سقف ۰.۳۸۸ دلاری را امتحان کنند.


استلار به موجب سناریوی مذکور ، از سطح قیمت فعلی با رشد ۲۱ درصدی به ۰.۳۸۸ دلار میرسد ، همچنین در برخی از شرایط ، استلار می تواند روند صعودی خود را ادامه داده و به مقاومت ۰.۴۱۱ دلاری برسد.


XLMPERP 2021 09 14 09 24 22 637671918025838271 300x160 - تحلیل تکنیکال استلار (XLM)؛ سه شنبه 23 شهریور

نمودار ۴ ساعته جفت ارز XLM/USDT صرف نظر از سناریوی صعودی شکل گرفته در پیرامون بازار آلت کوین ها ، افزایش شدید فشار فروش می تواند خوش بینی از بازار را زیر سوال ببرد. کاهش قیمت به زیر ۰.۳۲۲ دلاری می تواند XLM را به ۰.۲۹۹ دلار کاهش دهد.


با بسته شدن قاطع کندلی ۴ ساعته زیر این سطح حمایتی ، سناریوی صعودی باطل خواهد شد. در چنین شرایطی ، استلار می تواند به کف نوسان ۰.۲۶۸ دلاری خود در ۷ سپتامبر (۱۶ شهریور) عقب نشینی کند.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0