اقتصاد آنلاین
1402/02/09
10:31
📌صبح دل انگیز بورس تهران همراه با قدرت نمایی خریداران/شاخص کل ۴۹ هزار واحد کرد 🔹بورس تهران امروز صبح با تقاضای شدیدی در صنایع دلاری رو به رو شده ا...

📌صبح دل انگیز بورس تهران همراه با قدرت نمایی خریداران/شاخص کل ۴۹ هزار واحد کرد



🔹بورس تهران امروز صبح با تقاضای شدیدی در صنایع دلاری رو به رو شده است و گروه فلزات اساسی و پتروشیمی در کانون توجه سرمایه گذاران هستند .




🔹شاخص کل بورس اوراق بهادار بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از آغاز معاملات با رشد ۲.۰۸ درصدی همراه شده است و پر قدرت به کانال ۲میلیون و ۴۰۰ هزار واحدی ورود کرده است.




🔹نمادهای فولاد، فملی و فارس بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص گذاشتند و در بین تاثیرگذاران برتر خبری از سهام منفی تا ۲۰ دقیقه ابتدایی بازار نمی باشد.




🔹شاخص کل هم وزن نیز امروز هم به رشد خود ادامه داده است با رشد ۱.۶۷ درصدی به سطح ۷۹۹ هزار واحدی رسیده است .




🔹ارزش معاملات خرد در بازار سهام تا این لحظه از معاملات به ۴۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است و ارزش معاملات قابل قبولی برای معاملات بازار سهام می باشد.




🔹همچنین بیشترین ارزش معاملات در بین صنایع متعلق به گروه فلزات اساسی و محصولات شیمایی می باشد و درخشش گروه فلزات اساسی در بازار امروز ناشی از افزایش ارزش معاملات آن است.




🔹ورود پول حقیقی ها به بازار سهام همچنان ادامه دارد و حقیقی ها تا این لحظه از معاملات ۴۹۶ میلیارد پول به بازار سهام تزریق کردند .




🔹 سرانه خرید اشخاص حقیقی نیز امروز فاصله قابل قبولی با سرانه فروش آن ها دارد و تا اینجاس معاملات سرانه خرید ۳۲.۱ میلیون تومانی و سرانه فروش ۲۴.۷ میلیون تومانی از حقیقی ها به ثبت رسیده است.

انتهای خبر

0
0