فرارسانه
1400/09/01
14:25
📆 آغاز سبز آذرماه در فرابورس (اول آذرماه 1400) ✅ بزرگان آیفکس را 169 واحد بالا کشیدند 📌روزدو‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ...

📆 آغاز سبز آذرماه در فرابورس (اول آذرماه ۱۴۰۰)



✅ بزرگان آیفکس را ۱۶۹ واحد بالا کشیدند



📌روزدو‌شنبه ‌بازارهای فرابورس ایران شاهد معاملاتی به ارزش بیش از ۶۷هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان انواع اوراق مالی بودند و درنهایت آیفکس فرابورس در پایان بازار امروز با رشدی ۱۶۹ واحدی مواجه شد و در عدد ۲۰ هزار و ۱۸۷ قرار گرفت.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران در معاملات روز جاری، دوشنبه اول آذرماه، بازارهای فرابورس ایران معاملاتی به ارزش بیش از ۶۷ هزار و ۲۱۸ میلیارد تومان را تجربه کردند. بر همین اساس امروز بالغ‌بر دو میلیارد و ۱۴۵ میلیون برگه انواع اوراق مالی در ۲۵۶هزار نوبت معاملاتی دست‌به‌دست شد.



☸️شاخص کل فرابورس تحت تاثیر رشد قیمت نمادهای آریان، زاگرس، شگویا، ذوب، شاوان و صبا ۱۶۹ واحد رشد کرد و در رقم ۲۰هزار و ۱۸۷ قرار گرفت. این در حالی بود که نماد غصینو با اثرمنفی بر این متغیر، مانع رشد بیشتر آن شد.



☸️نگاهی به ارزش معاملات بازارهای فرابورس به تفکیک نشان می‌دهد امروز بیش از یک میلیارد و ۲۹۶ میلیون برگه سهام خریدوفروش شده که ارزش این مبادلات بالغ‌بر ۱۱۰۰ میلیارد تومان بود.



☸️همچنین در بازار اوراق مالی اسلامی دادوستد بیش از۵ میلیون برگه انواع اوراق به ارزش ۴۲۱ میلیارد تومان انجام شد. در بازار روز جاری ارزش معاملات عملیات بازار باز بانک مرکزی بیش از ۶۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان بود. حجم این اوراق نیز بالغ بر ۷۲۸ میلیون برگه بوده است.



☸️گفتنی است طی دادوستدهای روز جاری نمادهای توسن، فجهان، مدیریت، فرابورس، شاروم، سپیدار و آریا پر تراکنش ترین نمادهای فرابورس بودند.



☸️این گزارش حاکی است امروز صدرنشینی بازار با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای شگویا، شکام، ذوب، وسبحان، دتولید، غویتا و گدنا بود. در مقابل سوی دیگر بازار سهامداران نمادهای حآفرین، ثالوند، آس‌پ، حپارسا، غصینو، حسیر و ثعمرا شاهد بیشترین افت قیمت ها بودند.




#فرابورس



#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0