اقتصاد نیوز
1402/02/16
17:32
🔴پیش بینی بورس فردا 17 اردیبهشت 1402 / گروه خودرویی در ارزش معاملات پنجم شد ▫️اکوایران: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس تهران ارزش معاملا...

🔴پیش بینی بورس فردا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ / گروه خودرویی در ارزش معاملات پنجم شد




▫️اکوایران: در جریان معاملات روز جاری در بازار بورس تهران ارزش معاملات بورس به رقمی بالغ بر ۱۹ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان شد و ارزش بازار نیز در محدوده کانال ۹ هزار و ۳۷۰ (هزار میلیارد تومانی) قرار گرفت. در بازار امروز بالاخره گروه خودرویی پس از مدت ها صدر نشینی در ارزش معاملات این جایگاه را از دست داد و تا رتبه پنجم سقوط کرد.




▫️در معاملات امروز بورس اوراق بهادار تهران نمادهای گروه بانکی و خودرویی بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار داشتند. نماد وبملت از گروه بانکی به همراه با نماد خودرو از گروه خودرویی از تاثیرگذارترین نمادهای بازار امروز بر روی مثبت شدن شاخص بورس تهران بودند.



▫️نمادهای بانکی با ارزش بیش از هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان بیشترین ارزش معاملاتی روز جاری را از آن خود کردند. گروه فراورده‌های نفتی، انبوه سازی با پیشتازی ثبهساز و گروه فلزات اساسی در رتبه های بعدی جای گرفتند و گروه خودرویی پس از مدت ها صدر نشینی در ارزش معاملات این جایگاه را از دست داد و تا رتبه پنجم سقوط کرد.




@EghtesadNews_com



انتهای خبر

0
0