آواتحلیل
1400/05/23
15:40
گزارش بورس کالا 1400.05.23 محصولات سیمانی 🔺12،000 تن سیمان تیپ 2 داراب با قیمت پایه 4،794 ریال عرضه و 1،270 تن آن تا قیمت 8،009 ریال رقابت شد که ...

گزارش بورس کالا ۱۴۰۰.۰۵.۲۳ محصولات سیمانی 🔺۱۲،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ داراب با قیمت پایه ۴،۷۹۴ ریال عرضه و ۱،۲۷۰ تن آن تا قیمت ۸،۰۰۹ ریال رقابت شد که ۶۷.۱٪ بالاتر از قیمت پایه است. در جریان معاملات امروز سیمان تیپ ۲ داراب ۱۲،۰۰۰ تن با میانگین قیمتی ۶،۷۷۶ ریال مچ شد.


🔺۱۵،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ قائن با قیمت پایه ۳،۴۵۰ ریال عرضه و ۱۳،۹۲۰ تن معامله با همان قیمت پایه صورت گرفت.


🔺۷،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ ممتازان کرمان با قیمت پایه ۴،۷۹۴ ریال عرضه و ۷،۳۷۰ تن معامله با همان قیمت پایه صورت گرفت.


🔺۱۳،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ شرق با قیمت پایه ۳،۴۵۰ ریال عرضه و ۸،۶۱۰ تن معامله در همان قیمت پایه صورت گرفت.


🔺۶،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ سپاهان در قیمت پایه ۴،۷۹۴ ریال عرضه و ۵۰۰ تن آن تا قیمت ۷،۷۹۹ ریال رقابت شد که ۶.۳٪ بالاتر از قیمت پایه است.


در جریان معاملات امروز ۶،۰۰۰ تن سیمان با میانگین قیمتی ۷،۳۱۶ ریال مچ شد.


🔺۵،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۱-۳۲۵ غرب با قیمت پایه ۴،۷۰۵ ریال عرضه و ۳۰۰ آن تا قیمت ۵،۸۰۰ ریال رقابت شد که ۲۳.۳٪ بالاتر از قیمت پایه می باشد. در جریان معاملات امروز ۵،۰۰۰ تن سیمان غرب با میانگین قیمتی ۵،۰۳۲ ریال مچ شد.


🔺۱۶،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ ارومیه با قیمت ۴،۷۹۴ ریال عرضه و ۱۲،۵۱۰ تن معامله در همان قیمت پایه صورت گرفت.


🔺۱۴،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ خوزستان در قیمت ۳،۴۵۰ ریال عرضه و ۴۰۰ تن آن تا قیمت ۶،۴۵۹ ریال رقابت شد که ۸۷.۲٪ بالاتر از قیمت پایه است. در جریان معاملات امروز ۱۴،۰۰۰ تن سیمان خوزستان با میانگین قیمتی ۴،۹۵۴ ریال مچ شد.


🔺۷،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ هرمزگان با قیمت ۴،۷۹۴ ریال عرضه و ۲،۲۸۰ تن معامله در همان قیمت پایه صورت گرفت.


🔺۵،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ آبیک با قیمت ۳،۴۵۰ ریال عرضه و ۵۰۰ تن تقاضا تا قیمت ۱۰،۱۶۸ ریال رقابت شد که ۱۹۴.۷٪ بالاتر از قیمت پایه است. در جریان معاملات امروز ۵،۰۰۰ تن سیمان آبیک با میانگین قیمتی ۹،۸۷۰ ریال مچ شد.


🔺۴۵،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ صوفیان با قیمت ۴،۷۹۴ ریال عرضه و ۲۶۰ تن آن تا قیمت ۸،۵۰۹ ریال رقابت شد که ۷۷.۵٪ بالاتر از قیمت پایه می باشد. در جریان معاملات امروز ۴۵،۰۰۰ تن با میانگین قیمتی ۷،۲۴۳ ریال مچ شد.


🔺۱۵،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ قائن با قیمت پایه ۳،۴۵۰ ریال عرضه و ۱۳،۹۲۰ تن معامله در همان قیمت پایه صورت گرفت.


🔺۱۶،۰۰۰ تن سیمان تیپ ۲ فارس نو با قیمت ۴،۷۹۴ ریال عرضه و ۲۳۰ تن آن تا قیمت ۹،۵۹۹ ریال رقابت شد که ۱۰۰.۲٪ بالاتر از قیمت پایه می باشد. در جریان معاملات امروز ۱۶،۰۰۰ تن سیمان فارس نو با میانگین قیمتی ۷،۶۹۹ ریال مچ شد.


🔺۱،۵۰۰ تن سیمان تیپ ۱-۴۲۵ با قیمت ۴،۸۴۳ ریال عرضه و ۱۰۰ تن آن تا قیمت ۶،۵۰۵ ریال رقابت شد که ۳۴.۳۲٪ بالاتر از قیمت پایه است. در جریان معاملات امروز ۱،۵۰۰ تن با میانگین قیمتی ۶،۰۵۱ ریال مچ شد.



انتهای خبر

0
0