آکادمی هلاکوئی
1400/10/25
08:50
مارک کوبان: ۸۰ درصد از سرمایه گذاری های جدید من در حوزه ارزهای دیجیتال است

مارک کوبان (Mark Cuban) روز پنج شنبه با…

مارک کوبان (Mark Cuban) روز پنج شنبه با حضور در پادکستی به میزبانی جان استوارت (Jon Stewart)، کمدین و مجری سابق دیلی شو، در تازه ترین اظهارات خود گفت که تمرکز خود را بر گمانه زنی درباره قیمت ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین (BTC) و دوج کوین (DOGE) معطوف نمی کند. مالک دالاس ماوریکس با توضیح برخی از اصول زیربنایی این بازار برای استوارت، آن را فضایی «غیرمتمرکز و بدون اعتماد» خواند و گفت که دارندگان توکن ها «معمولا یک رای برابر» برای تعیین جهت حرکت هر پروژه در اختیار دارند. وی در ادامه صحبت های خود اذعان داشت که ۸۰ درصد از سرمایه گذاری های جدید او در حوزه ارزهای رمزنگاری شده و پروژه های مرتبط با آن بوده و کمتر بر مشاغل سنتی تمرکز دارد.


کوبان این نظریه را مطرح کرد که چگونه یک سازمان غیرمتمرکز مستقل یا DAO ممکن است در ارائه خدمات کولونوسکوپی و سایر اقدامات ضروری پزشکی مفید واقع شود. او همچنین اظهار داشت که بسیاری از کسب‌وکارهای جدیدی که از اقتصاد کریپتو الگوبرداری کرده و لزوما غیرمتمرکز و فاقد اعتماد هستند، باعث اختلال در موسسات سنتی از جمله صنعت بانکداری، بیمه و صنعت کتاب خواهند شد.


کوبا با اشاره به اینکه صنعت کریپتو هنوز روزهای اولیه خود را سپری می کند، با مقایسه آن با اینترنت گفت: «اکنون سال ۱۹۹۵ برای ارزهای دیجیتال است».


با توجه به این صحبت ها می توان گفت که طی چند سال گذشته موضع ستاره شارک تانک ( Shark Tank ) در مورد دارایی های رمزنگاری شده به طور قابل توجهی تغییر کرده است، چرا که او پیش از این، یک بار گفته بود که ترجیح می دهد به جای طلا یا بیت کوین یک موز داشته باشد! سرمایه‌گذار میلیاردر از آن زمان از پالیگان (MATIC) حمایت کرده است، صدها هزار دلار در آفست های کربنی توکنیزه‌شده سرمایه‌گذاری کرده و خواستار وضع مقررات بیشتر در حوزه استیبل کوین‌ها شده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0