اقتصاد آنلاین
1400/06/17
10:03
سنگین ترین صف های خرید و فروش در بورس امروز / خلوت شدن صف های خرید و فروش در آخرین روز هفته

خالص تقاضا برای خرید سهام در بورس امروز از رقم ۳۲۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت سرمایه گذاری‌ها به ثبت رسید و همچنین سهام آلومراد ۵۵میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

اقتصاد آنلاینامیر مهدی زاده ؛ در ساعت ۹ و ۴۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۵۹۴ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۲۷۵ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۳۲۰ میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «مدیریت»، «فمراد» و «کنور» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام آلومراد ۵۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «تپکو»، «ثقزوی» و «وشمال» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۲۰میلیارد تومان (۸۷درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۲۲۰میلیارد تومان (۸۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰ نماد و حجم صف‌های فروش در ۵ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف «فمراد» به ۱۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«سرمایه گذاری‌ها» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۳۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۱۱۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» با فشار فروش ۷۰میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۶۸ درصد از ۸۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۲درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به دو هزار و ۹۲۰میلیارد تومان خواهد رسید.


1 (1)
2 (1)
انتهای خبر

0
0