آکادمی هلاکوئی
1400/10/29
17:10
دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال سنگاپور پس از سرکوب بانک مرکزی تعطیل شدند

بنا بر گزارش ها، اداره پول سنگاپور تصمیم…

بنا بر گزارش ها، اداره پول سنگاپور تصمیم گرفته است دستگاه های خودپرداز ارزهای دیجیتال را تعطیل کند.


بر اساس گزارش بلومبرگ، برای پیروی از مقررات جدید صادر شده توسط اداره پول سنگاپور (MAS)، بانک مرکزی سنگاپور، اپراتورهای خودپرداز ارزهای دیجیتال در این کشور مجبور به تعطیلی فعالیت های خود در روز سه شنبه شدند.


سرکوب جدید دستگاه‌های خودپرداز ارزهای دیجیتال، واکنش‌های متعددی را از سوی اپراتورهای ارزهای دیجیتال شهر برانگیخت، به طوری که دنریس و شرکت اعلام کردند که «متعجب» است و سرویس خودپرداز خود را در عصر سه‌شنبه لغو کرد. رقیب اصلی آن، Deodi، شبکه خودپرداز خود را خاموش کرد و کارکنان خود را برای حذف خودپردازهای رمزارزی فرستاد.


این اقدام بخشی از تلاش گسترده‌تر دیده‌بان سنگاپور برای تنظیم مقررات ارز دیجیتال تبلیغاتی برای عموم است. روز دوشنبه، بانک مرکزی دستورالعمل جدیدی را منتشر کرد که شرکت‌های ارز دیجیتال را از تبلیغات خدمات خود در مکان‌های عمومی، وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منع می‌کند.


با این حال، افزایش سرمایه سنگاپور در حوزه ارزهای دیجیتال، بیشتر غافلگیرکننده است. کوین‌کاب(Coincub)، یک استارت‌آپ فین‌تک مستقر در ایالت شهر، سنگاپور را به دلیل «محیط قانونی خوب» و «نرخ بالای پذیرش ارزهای دیجیتال» در ماه دسامبر(آذر۱۴۰۰) به عنوان دوست‌دارترین کشور رمزارزی در جهان معرفی کرد.


Cointelegraph برای اطلاعات بیشتر با MAS تماس گرفت اما تا زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد. در صورت مشاهده جزئیات جدید، این مقاله به روز خواهد شد.


سرکوب در سنگاپور بلافاصله پس از اعمال محدودیت های تبلیغاتی مشابه در اسپانیا و بریتانیا صورت گرفت. در روز دوشنبه، دولت اسپانیا از کسب‌وکارهای رمزارز خواست که کمپین‌های تبلیغاتی خود را ۱۰ روز قبل برای تایید نظارتی ارسال کنند، در حالی که بریتانیا بازبینی هنجارهای تبلیغات ارزهای دیجیتال را آغاز کرد و متعهد شد که محصولات دارای ادعاهای فریبنده را سرکوب کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cointelegraph



انتهای خبر

0
0