بورس پرس
1401/05/10
00:00
مهلت یک ماهه تخصیص زمین ساخت مسکن و قبل از سند زدن دولت !

رئیس‌جمهور اعلام کرد:همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید تا پایان شهریور تمام اراضی را برای احداث مسکن اختصاص دهند در غیر این صورت این زمین‌ها به نام دولت سند زده می شود!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ابراهیم رئیسی با حضور در وزارت راه و اطلاع از عملکرد احداث مسکن و تنظیم‌گری با تاکید بر ضرورت اجرای وعده دولت برای ساخت ۴ میلیون مسکن برای انجام تکلیف قانونی و پاسخ به نیاز موجود، گفت: پیش‌نیاز اجرای این طرح اختصاص، زمین است که در این زمینه وزارت راه باید با شناسایی زمین‌های مناسب و تشکیل بانک مسکن، زمینه جهش تولید مسکن را فراهم کند.


وی افزود: به همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی اعلام می‌شود به موجب قانون تا پایان شهریور تمام اراضی مناسب اعلام شده را برای احداث مسکن اختصاص دهند تا از طریق بانک ایران زمین و وزارت راه به متقاضیان واگذار شود. در غیر این صورت تمام این زمین‌ها به نام دولت سند خواهد خورد.


رئیسی ادامه داد: از وزارت راه درخواست می‌شود علاوه بر ساخت مسکن به مردم، زمین به شرط ساخت مسکن هم واگذار کند تا در فرایند ساخت مشارکت کنند. دستگاه‌های مسئول هم باید با رصد و نظارت دقیق، مراقبت کنند در جریان این طرح واسطه‌گری یا سوداگری مشاهده نشود و زمین‌ها صرفا به متقاضیان ساخت واگذار شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0