همفکران
1400/07/18
08:50
#مجمع #شتران 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پالایش نفت تهران به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه در حال برگزاری ا...

#مجمع


#شتران



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت پالایش نفت تهران به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه در حال برگزاری است...



✅ سرمایه فعلی شرکت ۷۵ هزار میلیارد ریال و شرکت در نظر دارد ۹۵ هزار میلیارد ریال معادل حدود ۱۲۷ درصد را به سرمایه شرکت اضافه کند.



✅ تثبیت و پایداری حقوق سهامداران، جلوگیری از ریسک کسری نقدینگی، جلوگیری از افزایش هزینه‌های مالی، اصلاح ساختار مالی، بهبود حد اعتباری شرکت و سهولت در تامین مالی بلند مدت طرح‌ها و پروژه‌ها از اهداف انجام افزایش سرمایه شرکت پالایش نفت تهران عنوان شد.



✅ در این جلسه به برخی سوالات حاضرین نیز پاسخ داده شد. مدیرعامل شتران در پاسخ به این سوال مبنی بر این که چرا به سهامداران سود کمی تعلق می‌گیرد و شرکت عملا سود را در بانک‌ها سپرده کرده و از سوی دیگر سود این سپرده ۷هزار میلیادی در راستای تجهیز بیشتر مجموعه دیده نمی شود، گفت: فرآیندها پیچیده تر از آن است که در ظاهر دیده می شود. شرکت در نظر داشت بعنوان سودآوری بیشتر سهام شرکت های زیر مجموعه را خریداری کند که به دلیل تغییر دولت امکان پذیر نشد. در شتران یکسری از کیفی سازی ها را انجام داده و نسبت به سایر شرکت های پالایشگاهی جلوتر هستیم.



Hamfekran.com


@Agahmoshaver



انتهای خبر

0
0