ارز دیجیتال
1400/03/24
12:30
دوج کوین بالاخره در کوین بیس، بزرگترین صرافی آمریکا، معامله می‌شود

کوین بیس پرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که معاملات دوج کوین را در سه فاز آغاز خواهد کرد. این ارز دیجیتال با جفت ارزهای بیت کوین، اتریوم، تتر، دلار آمریکا و یورو قابل‌معامله خواهد بود. به گزارش کوین...

کوین بیس پرو طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که معاملات دوج کوین را در سه فاز آغاز خواهد کرد. این ارز دیجیتال با جفت ارزهای بیت کوین، اتریوم، تتر، دلار آمریکا و یورو قابل‌معامله خواهد بود.


به گزارش کوین تلگراف، کوین بیس پرو که بازوی معاملاتی صرافی کوین بیس است، سپرده‌گذاری دوج کوین را آغاز کرده است. طبق اعلام کوین بیس پرو، در صورتی که نقدینگی کافی از طریق سپرده‌گذاری کاربران تامین شود، معاملات دوج کوین را از روز پنجشنبه آغاز خواهد کرد.


در ابتدا پنج جفت ارز برای معاملات دوج کوین پشتیبانی خواهند شد؛ این ارزها عبارتند از: دلار آمریکا، بیت کوین، یورو، پوند و اتریوم. معاملات دوج کوین در سه فاز «ارسال سفارش»، «سفارشات محدود» و «معاملات بدون محدودیت» آغاز خواهد شد. کوین بیس در این باره گفت:


اگر در هر زمانی یکی از دفاتر سفارشات ما با برآوردهایمان از یک بازار سالم و منظم مغایرت داشته باشد، این احتمال وجود دارد که آن دفتر سفارش خاص را برای مدت زمانی طولانی‌تر [از زمان عادی] در یک حالت خاص نگه داریم یا طبق قوانین معاملاتی، معاملات آن را متوقف کنیم.


پس از انتشار خبر آغاز معاملات این ارز دیجیتال در کوین بیس، قیمت دوج کوین با جهشی ۳ درصدی همراه شد. صد البته این رشد در مقایسه با صعودهای این ارز دیجیتال در ماه‌های گذشته قابل‌مقایسه نیست.


در ماه‌های گذشته حمایت افراد مشهوری نظیر ایلان ماسک و اسنوپ داگ بر آتش تب‌وتاب‌ها پیرامون این ارز دیجیتال افزود. این تب‌وتاب‌ها تا حدی بوده که در یک بازه زمانی حجم نقدینگی دوج کوین در رابین‌هود و بسیاری از صرافی‌های دیگر از نقدینگی بیت کوین بیشتر شد؛ موضوعی که نشان از تقاضای بالا برای این ارز دیجیتال داشت. فعالیت‌های توییتری پیرامون دوج کوین هم در ابتدای سال ۲۰۲۱ از فعالیت‌های توییتری مرتبط با بیت کوین پیشی گرفت.


انتهای خبر

0
0