بورس۲۴
1400/07/19
11:01
دسانکو رشد ۱۱۵ درصدی مبلغ فروش را به ثبت رساند

با اتمام شهریورماه کم کم شاهد گزارش های ماهانه شرکتها از تولید و فروش بودیم. به نظر می رسد گزارشات شهریور ماه و پس از آن گزارشات حسابرسی شده شرکت ها از عملکرد ۶ ماهه می تواند نشان از وضعیت خوب شرکت ها در نیمه اول سال جاری باشد تا اهالی بازار سرمایه از عملکرد شرکت هایی که سهامدار آن هستند مطمئن شده و با اطمینان بیشتری در این بازار حضور داشته باشند. با انتشار برخی از این گزارش ها شاهد شرایط مساعد در صنایع و شرکت‌ها از جمله شرکت‌های دارویی هستیم.

دسانکو رشد ١١۵ درصدی مبلغ فروش را به ثبت رساند

بورس۲۴ : با اتمام شهریورماه کم کم شاهد گزارش های ماهانه شرکتها از تولید و فروش بودیم. به نظر می رسد گزارشات شهریور ماه و پس از آن گزارشات حسابرسی شده شرکت ها از عملکرد ۶ ماهه می تواند نشان از وضعیت خوب شرکت ها در نیمه اول سال جاری باشد تا اهالی بازار سرمایه از عملکرد شرکت هایی که سهامدار آن هستند مطمئن شده و با اطمینان بیشتری در این بازار حضور داشته باشند. با انتشار برخی از این گزارش ها شاهد شرایط مساعد در صنایع و شرکت‌ها از جمله شرکت‌های دارویی هستیم.


شرکتهای دارویی به دلیل تغییرات نرخ ها و همچنین خبرهای مربوط به تخصیص ارز دولتی به آنها مورد توجه سرمایه گذاران هستند. شرکت سبحان انکولوژی که به تولید داروهای سرطانی در ایران می پردازد با انتشار گزارش شهریور ماه خود رشد ۱۶ درصدی فروش ماه شهریور نسبت به میانگین سه ماهه همین سال را نشان داد.


این شرکت رشد، ۱۱۵، ۵ و ۴۴ درصدی را به ترتیب در مبلغ فروش، مقدار فروش و تولید در ۶ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است. همچنین گزارش شهریور شرکت سبحان انکولوژی رشد ۶۴، ۵۴ و ۳۸۹ درصدی به ترتیب برای مبلغ فروش، مقدار فروش و تولید ماه شهریور نسبت به ماه مشابه سال قبل را نشان می دهد.


در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ شرکت ۱۴۰۰ شرکت سبحان انکولوژی ۳.۶ درصد از فروش مبلغی صنعت دارو در بین ۲۵ شرکت بورسی فعال را به خود اختصاص داده و این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل سهم آن به اندازه ۲.۶ درصد بوده است.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0