اقتصاد آنلاین
1400/03/30
17:48
عرضه خودروی باکیفیت توسط خودرو سازان / افزایش عمق ساخت داخل خودروهای مونتاژی

وزیر صمت در نشست با مدیران گروه خودروسازی بهمن به عرضه خودرو باکیفیت توسط خودروسازان تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ علیرضا رزم حسینی در این نشست با اشاره به برنامه‌ریزی انجام گرفته برای افزایش کمی و کیفی تولید خودرو در کشور، اظهار کرد: مردم ایران شایسته استفاده از خودروهای باکیفیت بالا هستند و این مهم باید به عنوان یک سیاست راهبردی مدنظر همه شرکت های خودروسازی باشد و در این راستا قدم بردارند.


وی همچنین افزود: شرکت‌های خودروسازی باید ضمن افزایش تولیدات خود، برای ارتقای سطح کیفی محصولات تولیدی خود اقدام کنند.


وزیر صنعت، معدن و تجارت یکی از مهمترین سیاست های این وزارتخانه را حمایت از بخش خصوصی برشمرد و تاکید کرد: افزایش عمق ساخت داخل خودروهای مونتاژی در کشور باید مورد توجه جدی قرار گیرد.


گفتنی است که مدیران گروه خودروسازی بهمن در نشستی با وزیر صنعت، معدن و تجارت، برنامه های سال ۱۴۰۰ این مجموعه برای تولید انواع خودروهای سواری، ون، باری و کشنده را ارائه کردند. سال ۱۴۰۰ پر محصول ترین سال گروه بهمن است و قرار بر عرضه خودروهای جدید می باشد. گروه بهمن امسال اولین خودرو SUV کوپه داخلی سازی شده، دیگنیتی را به بازار عرضه کرد و در کنار آن تولید فیدلیتی به عنوان محصول استراتژیک بهمن را در دست اقدام دارد که روز دوشنبه به صورت نقدی به فروش می‌رسد. همچنین امسال یک ون باری جدید (Cargo Van) و یک سدان مدرن، زیبا و پرقدرت را قصد تولید دارد. در حوزه تجاری نیز خوش درخشیده و در کنار تولید محصولات برند شیلر، تولید کامیون کشنده پر قدرت با طراحی و امکانات مدرن و پیشرفته با برند امپاور را برای تکمیل سبد محصولات خود و بر اساس نیاز بازار در برنامه دارد.


انتهای خبر

0
0