بااقتصاد
1401/06/23
22:47
حضور ۱۷۰ شرکت دولتی و خصوصی در رویداد اینوکس ۲۰۲۲ قطعی شد/ اعلام ۱۰۰ بنگاه اقتصادی برای حضور در نمایشگاه تخصصی اینوکس

در حالی که حدود یک ماه به برگزاری کیش اینوکس ۲۰۲۲ مانده است، حضور بیش از ۱۷۰ شرکت و نهاد اقتصادی دولتی و خصوصی در این رویداد ویژه اقتصادی کشور قطعی شده است و بیش از ۱۰۰ شرکت دیگر نیز برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش بااقتصاد، چهاردهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه (کیش اینوکس ۲۰۲۲) به عنوان بزرگترین رویداد مالی، ۲۵ تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۱ با حضور شرکت‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و ارکان بازار سرمایه، برگزار می‌شود.


بر اساس این گزارش، با توجه به شرایط خاص حاکم بر اقتصاد کشور و به‌ویژه چشم‌انداز اقتصادی سال ۱۴۰۲، اینوکس ۲۰۲۲ فرصتی مناسب برای هماهنگی ارکان اساسی و پایه‌های اقتصاد کشور در راستای شعار " تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین " به‌شمار می‌رود.


همچنین، برگزاری این نمایشگاه در آستانه جام جهانی قطر، امکانات مناسب جزیره کیش و سهولت تردد اتباع خارجی بدون ویزا و حضور شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی در مناطق آزاد جنوبی، دست به دست هم داده‌اند تا کیش‌اینوکس دروازه ارتباطی فعالان اقتصادی ایران و جهان باشد.


برگزاری پنل‌های تخصصی کیش اینوکس، درراستای ارتقای سواد مالی


در حاشیه این رویداد اقتصادی، ۳۰ پنل تخصصی با حضور مدیران ارشد اقتصادی و صاحب‌نظران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد و موضوعاتی همچون اقتصاد کلان، برجام، بازار سرمایه، نظام بانکی، صنعت بیمه، روش‌های سرمایه‌گذاری، سواد مالی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری و صنعت و تجارت، محورهای اصلی این نشست‌های تخصصی است. هدف از اجرای پنل‌های تخصصی، علاوه بر فرهنگ‌سازی، افزایش سواد مالی و معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری اعلام شده است.


پاویون اختصاصی فین‌تک‌ها در اینوکس ۲۰۲۲


اقتصاد دانش بنیان که برای کشور یک ضرورت محسوب می شود، نمایندگانی در کیش اینوکس دارند. بر همین اساس به همت سازمان بورس اوراق بهادار کوشک (پاویون) فین‌تک‌ها با محورهایی همچون هوش مصنوعی، فضای ابری، امنیت سایبری، بلاکچین، رمز ارز و غیره برپا می‌شود. عبور از مرزهای جغرافیایی، مدیریت ریسک ها و کاهش هزینه‌ها از مهم‌ترین دستاوردهای فین‌تک‌هاست و با برپایی این پاویون، فعالان و علاقه‌مندان حوزه فین تک، فرصت خواهند داشت تا در فضایی تعاملی به شبکه‌سازی، معرفی و فرصت آفرینی بپردازند.


بازتاب‌های فرامرزی اینوکس


اینوکس ۲۰۲۲ در آستانه ۱۴ سالگی بر مدار رسانه حرکت می‌کند و برای بازتاب این رویداد ویژه مالی کشور، نمایندگان بیش از ۴۰ رسانه عمومی و تخصصی داخلی پوشش رسانه‌ای آن را بر عهده دارند. همچنین برای اولین بار بیش از ۱۰ رسانه خارجی از جمله شبکه‌های العالم، TRT، آناتولی، الوسال، فرانس ۲۴، RTNEWS، CCTV و FONIX نیز حضور دارند.


کیش اینوکس، ویترین فعالیت‌های اقتصاد ایران


کیش اینوکس ۲۰۲۲ به عنوان ویترین فعالیت‌های اقتصادی کشور، بیست و پنجم مهرماه با حضور مقامات کشوری رسما گشایش می‌یابد. در این رویداد، سازمان‌ها و دستگاه‌هایی همچون، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان خصوصی‌سازی، دبیرخانه سازمان مناطق آزاد، منطقه آزاد کیش، بیمه مرکزی، بانک‌های دولتی و خصوصی، سازمان بورس اوراق بهادار و سایر ارکان بازار سرمایه شامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران، بورس کالای ایران، فرابورس و بورس انرژی مشارکت و همکاری دارند.


گفتنی است؛ کیش اینوکس ۲۰۲۲ در فضایی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های جزیره کیش برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیش‌تر به پایگاه اطلاع‌رسانی رویداد کیش اینوکس به نشانی ww.kishinvex.ir مراجعه کنند.



انتهای خبر

0
0