بورسینه
1400/03/05
12:55
🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۲۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۱۵۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۹درصد یعنی ۶۲۰میلیارد...

🔹حقوقی‌ها امروز حدود ۲۲۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۱۵۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۲۹درصد یعنی ۶۲۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۱۰درصد از کل معاملات شد.



🔹بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «خودرو و ساخت قطعات» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌‌های «سیمان، آهک و گچ» و «خدمات فنی و مهندسی» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.



🔹سه نماد #فوکا، #وپاسار و #وبیمه لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به #وبملت، #سبجنو و #رمپنا معطوف بود.



🔹مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری فولاد کاویان حدود ۳۵میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی بانک ملت با برتری حدود ۱۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.



🔹امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۳۹نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۵نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۱۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۳۱۰میلیارد تومان بود.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0