بورس پرس
1399/12/19
11:39
عرضه اولیه امروز "حافرین" برای دومین مرتبه منتفی شد / افزایش آمار لغو

عرضه اولیه امروز ریل پرداز نوآفرین برای دومین بار بدون اعلام دلیل ، منتفی شد تا این شرکت ۷۴۲.۸ میلیارد تومانی، عنوان دار سومین لغو ورود شرکت های جدید در هفته های اخیر باشد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پس از لغو عرضه اولیه سهام شرکت های زرماکارون، صنعت غذایی کورش و فرآوری معدنی اپال کانی پارس در سال جاری و البته انجام واگذاری "غزر و اپال" ، طبق اعلام قبلی قرار بود امروز ۱۰ درصد از سهام ریل پرداز نوآفرین در فرابورس عرضه اولیه و ۷۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار سهم با محدوده قیمتی ۴۳۴۸ تا ۴۴۴۸ ریالی و سهمیه ۱۳۰۰ سهمی هر فرد حقیقی و حقوقی واگذار شود اما برای دومین بار، عرضه اولیه به زمان دیگری موکول شد.


براین اساس، طبق اعلام مدیرعملیات بازار شرکت فرابورس و بدون اعلام دلیل ، عرضه اولیه سهام شرکت ریل پرداز نوآفرین امروز سه شنبه ۱۹ اسفند انجام نخواهد شد و تاریخ جدید عرضه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


این درحالی است که در اطلاعیه نوبت دوم علاوه بر افزایش تخصیص سهمیه هر فرد حقیقی و حقوقی از ۷۰۰ به ۱۳۰۰ سهم، محدوده قیمتی هم از ۵۲۸۵ تا ۵۳۸۵ ریالی به ۴۳۴۸ تا ۴۴۴۸ ریالی کاهش پیدا کرد. با این اوصاف باید منتظر توضیح مسئولان فرابورس در مورد دلیل یا دلایل لغو سفارش گیری و عرضه اولیه امروز این شرکت ۷۴۲.۸ میلیارد تومانی بود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0