بورس پرس
1400/06/28
09:17
چند آمار از چکیده عملکرد ۲.۵ ساله مدیری که از "صبا " به " وامید" رفت

در پی انتصاب مدیرعامل سرمایه گذاری صبا تامین به عنوان مدیرعامل جدید سرمایه گذاری امید ، چکیده عملکرد ۲.۵ ساله وی در " صبا" اعلام شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در پی انتصاب محمدعلی شیرازی به عنوان مدیرعامل گروه مدیریت سرمایه گذاری امید ، مراسم تودیع و تقدیر از وی در محل شرکت سرمایه گذاری صبا تامین و با حضور عضو هیات مدیره و مدیران شستا و هیات مدیره "صبا" برگزار شد .


براساس این گزارش، شیرازی در حالی از اسفند ۹۷ عهده دار مدیریت سرمایه گذاری صبا تامین شده بود که در طول مدیریت وی ، سود خالص تلفیقی شرکت با رشد هزار و ۱۵۰ درصدی از ۷۹۱ به ۹,۸۹۳ میلیارد تومان رسید. همچنین پذیرش و عرضه اولیه سهام "صبا" با مشارکت بیش از ۲ میلیون نفر صورت گرفت و این شرکت به بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری به لحاظ ارزش بازار تبدیل شد.


از سوی دیگر، پذیرش و عرضه سهام ۲۰ شرکت از زیرمجموعه های شستا در بورس و فرابورس انجام شد و صبا تامین پس از ۶ سال قادر به دریافت گزارش مقبول حسابرسی طی دو دوره مالی اخیر شد و توانست بازده ۹۲۶ درصدی پرتفوی بورسی در مقابل بازده ۷۸۲ درصدی شاخص کل را کسب کند. در این میان خالص ارزش سرمایه گذاری صبا هم از ۵,۶۰۰ به ۴۶,۰۵۲ میلیارد تومان افزایش یافت.


در این جلسه علی مهدوی پارسا به عنوان سرپرست سرمایه گذاری صبا تامین معرفی شد.


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0