رمزارز نیوز
1402/02/31
17:16
رونمایی از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن تترلند

تترلند به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ایران، نسخه ۷ اکسچنچ TetherLand را در تاریخ ۲۳ اردیبهشت عرضه کرد. این… مطالعه مطلب ...

تترلند به عنوان یکی از برترین صرافی‌های ایران، نسخه ۷ اکسچنچ TetherLand را در تاریخ ۲۳ اردیبهشت عرضه کرد. این صرافی در روز تولد ۵ سالگی‌اش، طی رویدادی با نام «گام ششم؛ اصل سادگی»، توضیحات مفصلی در مورد مزیت‌های نسخه جدید، پیشرفت‌ها و همچنین عملکرد سال گذشته ارائه کرده است.


ویژگی‌های نسخه جدید صرافی تترلند


تیم طراحی محصول تترلند ، در یک ویدئو در مورد مزیت‌ها و ویژگی‌های نسخه جدید این صرافی توضیحاتی ارائه کرده است. سرپرست تیم طراحی با اشاره به قابلیت‌های جدید و بهبودهای فنی، اعلام می‌کند تمام تلاش تیم توسعه برای رفع نیازهای جدید کاربران بوده است. در واقع تغییرات و قابلیت‌های جدید، با توجه نظرات و دیدگاه‌های کاربران طراحی شده است. حتی در ابتدای شروع تحقیقات، از مصاحبه‌های حضوری و تحقیقات میدانی هم برای کسب اطلاعات دقیق استفاده شده است. نتیجه این فرآیند، بهبود سفر کاربر در اپلیکیشن و سایت و در نتیجه رضایت بیشتر از انجام معاملات است.


توسعه جدید در قالب سایت و اپلیکیشن بوده است. در واقع با توسعه این دو نسخه و همچنین ارائه نسخه PWA موبایل، حالا هم کاربران اندروید و هم iOS می‌توانند به راحتی از امکانات صرافی تترلند استفاده کنند. همچنین نسخه جدید این صرافی قابلیت ریسپانسیو بسیار بالایی دارد و در دیوایس‌های متفاوت به خوبی نمایش داده می‌شود.


رونمایی از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن تترلند

اگر بخواهیم به اصلی‌ترین ویژگی‌های نسخه ۷ اکسچنج تترلند اشاره کنیم، می‌توان موارد زیر را نام ببریم:


• بهبود ۳ برابری سرعت لود سایت


• افزودن نسخه PWA برای موبایل


• بهبود فرایندهای خرید، فروش، واریز و برداشت و همچنین افزایش ۲ برابری سرعت فرایندها


• دسترسی تبدیل سریع تتر و تومان


• کاهش قابل توجه کارمزدهای تبدیل


• کاهش پلکانی کارمزد بازار تترلند بر اساس سطح کاربری


• افزوده شدن قابلیت دارک مود (Dark Mode) به پنل کاربری


• سازگاری بهتر با انواع نمایشگرها با رزولوشن‌های متفاوت


• اضافه شدن ۷ زبان پرکاربرد و زنده جهان مثل انگلیسی، فرانسه، عربی، ترکی و …


• اضافه شدن بخش اعلان‌ها و اطلاعیه‌ها


• پیشخوان حرفه‌ای برای مدیریت دارایی‌ها و معاملات


• ارائه تاریخچه و رسیدها با نظم بالا و قابلیت دسته‌بندی و فیلترینگ


• کنترل کامل و حرفه‌ای بر روی فرایندهای دعوت از دوستان و کسب درآمد


این تمام قابلیت‌های نسخه جدید نیست. یکی دیگر از اخبار خوب تترلند، امکان انجام معاملات بدون کارمزد بود. در نسخه جدید صرافی تترلند امکان معامله بدون پرداخت کارمزد تا ۵ روز فراهم شده است.


شقایق محمدی به عنوان طراح محصول تترلند، عنوان کرد پروسه تحقیق، طراحی، تست و انتشار نسخه جدید حدود یک سال به طول انجامیده است. آن‌ها از بهار ۱۴۰۱ تحقیقات برای طراحی محصولی جدید که بتواند نیازهای کاربران را بهتر و بیشتر پوشش دهد را آغاز کردند.


رونمایی از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن تترلند

تیم توسعه تترلند تاکید کرد نسخه جدید انعطاف بسیار بالایی دارد و به راحتی می‌توان به آن قابلیت‌ها و امکانات جدیدی اضافه کرد. بنابراین باید در ادامه سال نیز منتظر خبرهای بیشتری در مورد توسعه‌های بیشتر این صرافی رمزارزی باشیم.


رونمایی از نسخه کلاسیک


تیم توسعه تترلند وعده داد تا پایان خرداد ماه از نسخه کلاسیک این صرافی هم رونمایی خواهد کرد. این نسخه امکانات پیشین صرافی را به شکلی ساده و کاربردی به معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار رمزارزها ارائه می‌دهد. در نسخه کلاسیک کاربران می‌توانند تتر را به تومان تبدیل کنند. البته برخی ویژگی‌ها برای سهولت انجام فرایندهای اصلی در نسخه کلاسیک ارائه نخواهد شد.


گزارش سال ۱۴۰۱ صرافی تترلند


تترلند در رویداد گام ششم، اصل سادگی توضیحات مفصلی در مورد عملکرد این صرافی در سال ۱۴۰۱ ارائه کرده است. در این ویدئو ذکر شده که اپلیکیشن تترلند سومین برنامه موبایلی برتر در گروه صرافی‌های رمزارزی محسوب می‌شود. همچنین این اپلیکیشن به عنوان برترین برنامه در گروه صرافی‌های رمزارزی OTC انتخاب شده است.


در سال گذشته تیم توسعه تترلند نسخه ششم این صرافی را به همراه بازار تترلند طراحی و راه‌اندازی کرد. از دیگر دستاوردهای این تیم، راه‌اندازی سرویس مبدل ارزی بود. با استفاده از این سرویس، کاربران بدون پرداخت کارمزد، ارزهای دیجیتال را با تتر یا تومان خریداری می‌کنند.


اضافه شدن ۲۷۰ ارز دیجیتال به مبدل رمزارزی و ۲۸.۸ میلیون بازدید از سایت که رشدی ۸۷ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد، جزو دیگر دستاوردهای آماری این پلتفرم ایرانی است.


بر طبق آمار منتشر شده در این ویدئو، میانگین زمان صرف شده برای احراز هویت کاربران کمتر از ۷ دقیقه بوده است. به علاوه تسویه فوری ۲ ساعته تومان از ۱۴ بانک ایرانی یکی دیگر از آمار قابل توجه صرافی تترلند است.


صرفه‌جویی ۲.۳ میلیارد تومانی در پرداخت کارمزدها به کمک سرویس مبدل رمزارزی تترلند، یکی از دستاوردهای ویژه تیم توسعه این صرافی محسوب می‌شود. برخی دیگر از آمارهای قابل توجه این وب‌سایت عبارتند از:


• ثبت تنها ۳ نارضایتی از هر ۱۰۰۰ تراکنش


• متوسط زمان ۴۱ ثانیه‌ای برای پاسخ به کاربران در بخش پشتیبانی


• اعطای ۴.۸ میلیارد تومان پاداش به کاربران صرافی به خاطر دعوت از دوستان


• پردازش ۲۱۳ هزار تراکنش موفق در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۱


• کاهش ۱۱ درصدی درخواست‌های پشتیبانی نسبت به سال ۱۴۰۰


لازم به ذکر است بیشترین تراکنش‌ها در سرویس مبدل ارزی تترلند مربوط به بیت کوین، اتریوم، شیبا اینو، دوج کوین، بایننس کوین، سولانا و کاردانو بوده است. شلوغ‌ترین ماه سال هم برای صرافی تترلند بهمن بوده است. مدت زمان حضور کاربران در این وب‌سایت در مجموع سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۲۹۱ سال محاسبه شده است.


بهبود در پشتیبانی تترلند به روایت آمار


رونمایی از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن تترلند

در ادامه رویداد گام ششم؛ اصل سادگی، تیم پشتیبانی تترلند آمارهای جالبی از وضعیت رضایت و درخواست‌های پشتیبانی کاربران ارائه می‌کند. طبق آمارهای اعلام شده در این ویدئو، ۹۶ درصد کاربران تترلند از خدمات این صرافی داخلی رضایت دارند.


مرجان قاسمی، مدیر خدمات کاربران و پشتیبانی تترلند اعلام می‌کند که فعالیت این تیم به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته است که همین موضوع یکی از اصلی‌ترین عوامل رضایت بالای کاربران از این پلتفرم ایرانی تلقی می‌شود.


از دیگر اعداد و ارقام جالب این بخش هم می‌توان به ۹۳ کیلومتر پاسخ به کاربران اشاره کرد. در واقع اگر متن پاسخ‌های ارائه شده به کاربران در سال ۱۴۰۱ را در برگه‌های A۴ پشت سر هم قرار دهیم، تیم پشتیبانی تترلند نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر متن تایپ و برای کاربران ارسال کرده است! همچنین این تیم در مجموع حدود ۳ میلیون دقیقه را صرف پاسخ به سوالات و مشکلات کاربران به صورت آنلاین و از طریق تماس کرده است.


رونمایی از نسخه جدید وبسایت و اپلیکیشن تترلند

در نهایت باید گفت ۵۵ درصد کاربران این صرافی در سال ۱۴۰۱ هیچ درخواست پشتیبانی و سوالی مطرح نکرده‌اند که همین نکته نشان‌دهنده رابط کاربری آسان، کاهش خطا و بهبود فرایندهای این صرافی ایرانی است.


یکی دیگر از اتفاقات مهم سال گذشته تترلند، ارائه خدمات اختصاصی برای مشتریان ویژه و پرتراکنش بوده است. کاربران ویژه تترلند پاسخ‌های سریع‌تری از تیم پشتیبانی دریافت می‌کنند. به علاوه کاربرانی که تراکنش‌های بالایی دارند، پشتیبانی اختصاصی و ویژه دریافت خواهند کرد تا کمتر از کاربران عادی منتظر پاسخ و رفع چالش بمانند.


شما می‌توانید ویدئو کامل رویداد گام ششم؛ اصل سادگی را از این لینک تماشا کنید.



انتهای خبر

0
0