بورس پرس
1401/04/26
00:00
مجوز گرانی ۲۱ تا ۱۰۵ درصدی فروش محصولات ۸ شرکت دارویی صادر شد

۸ شرکت دارویی بورسی و فرابورسی، مجوز افزایش ۲۱ تا ۱۰۵ درصدی نرخ فروش محصولات را از سازمان غذا و دارو دریافت کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ۸ شرکت دارویی لقمان، تولید دارو، داروسازی زهراوی، روز دارو، پارس دارو، داروسازی کاسپین تامین، داروسازی امین و داروسازی کوثر، مجوز افزایش ۲۱ تا ۱۰۵ درصدی نرخ فروش محصولات را دریافت کردند.


براین اساس، "دلقما" اعلام کرد: با توجه به اعلام قیمت های جدید از سوی سازمان غذا و دارو ، نرخ ۹۶ قلم از انواع مختلف داروها و اشکال دارویی بطور میانگین ۲۱ درصد افزایش یافت. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است که از ۲۵ تیر اعمال می شود.


"دتولید" اعلام کرد: پیرو اجرای طرح دارویار توسط سازمان غذا و دارو و افزایش ۴۸ درصدی قیمت ۱۱۹ قلم از انواع محصولات دارویی ، برآورد می شود مبلغ فروش پیش بینی شده سال مالی جاری به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است که از ۲۵ تیر اعمال می شود.


"دزهراوی" اعلام کرد: با توجه به اعلام قیمت جدید از سوی سازمان غذا و دارو، برآورد می شود قیمت انواع قرص،کپسول، آمپول و کپسول مایع بطور متوسط ۲۴ درصد افزایش یافت. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است که از ۲۶ تیر اعمال می شود.


"دروز" اعلام کرد: پیرو اجرای طرح دارو یار و با توجه به افزایش ۷۳ درصدی نرخ فروش ۱۲۸ قلم قرص و کپسول این شرکت، انتظار می رود افزایش نرخ های مذکور باعث افزایش ۲۱ درصدی در کل مبلغ فروش شرکت شود. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است که از ۲۳ تیر اعمال می شود.


"دپارس" اعلام کرد: ب ا اعلام قیمت های جدید از سوی سازمان غذا و دارو و افزایش ۵۸ درصدی قیمت انواع قرص و کپسول، سوسپانسیون ، محلول، کرم درمانی ، برآورد می شود مبلغ فروش پیش بینی شده سال مالی جاری به میزان ۱۸ درصد افزایش یابد. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است که از ۲۳ تیر اعمال می شود.


"کاسپین" اعلام کرد: مجوز افزایش نرخ ۲۴ درصدی فروش محصولات تزریقی و غیر تزریقی از سازمان غذا و دارو اخذ شد که از ۲۵ تیر اعمال می شود. افزایش هزینه های عوامل تولید شامل هزینه های مواد، دستمزد و سربار ، متاثر از سیاست های ارزی و نیز افزایش سطح عمومی قیمت ها ، منجر به افزایش قیمت تمام شده و قیمت فروش شد. لذا با افزایش نرخ اخذ شده، تحقق فروش و سود بودجه شده متصور است. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است.


"دامین" اعلام کرد: پیرو اجرای دارو یار توسط سازمان غذا و دارو و افزایش ۷۰ درصدی قیمت ۹۱ قلم از محصولات این شرکت ، برآورد می شود مبلغ فروش پیش بینی شده سال مالی جاری به میزان ۲۵ درصد افزایش یابد. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است که از ۲۵ تیر اعمال می شود.


"دکوثر" اعلام کرد: پیرو اجرای طرح دارویار توسط سازمان غذا و دارو و افزایش ۱۰۵ درصدی قیمت ۵۵ محصول شامل قرص، کپسول و سوسپانسیون ، برآورد می شود مبلغ فروش پیش بینی شده سال مالی جاری به میزان ۲۰ درصد افزایش یابد. فهرست نرخ محصولات به شرح پیوست است که از ۲۳ تیر اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0