سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/11
09:08
#پتروشیمی ✍️ در گروه پتروشیمی فضا بد نیست. 4 عامل ثبات قیمت‌های جهانی، توقف انتظار برای افت جدی قیمت ارز، گزارش خوب 12 ماهه، عملکرد قابل توجه ارد...

#پتروشیمی



✍️ در گروه پتروشیمی فضا بد نیست. ۴ عامل ثبات قیمت‌های جهانی، توقف انتظار برای افت جدی قیمت ارز، گزارش خوب ۱۲ ماهه، عملکرد قابل توجه اردیبهشت ماه و تقسیم سود مناسب در مجامع موجب شده تا دست‌کم فروشنده‌های این گروه رفتار منطقی‌تری در بازار داشته باشند. البته همه نمادها را نمی‌توان به یک چشم نگاه کرد و بیشتر باید به سراغ نمادهایی رفت که ارزندگی بیشتری برای سرمایه‌گذاری برخوردارند.



🌀 به عنوان مثال در شرکت‌های تولیدکننده اوره، #شپدیس یک سر و گردن بالاتر از سایر رقباست. در متانول‌سازان اکثر تحلیلگران روی #زاگرس تاکید دارند. نه اینکه زاگرس بد باشد اما به نظر تحولات در #شخارک جالب‌تر باشد. در بین شرکت‌های تولیدکننده اولفین، نمادهایی نظیر #جم‌پیلن #پارس #شاراک و #جم گزینه‌های جذابی هستند. هر چند که #مارون و #نوری هم شرایط بدی ندارند.



✅ در هلدینگ‌ها، #فارس یکی از بهترین گزینه‌ها است و البته #پارسان هم نفی خوبی از تحولات مثبت در شرکت‌های زیرمجموعه می‌برد.



انتهای خبر

0
0