بورس۲۴
1401/02/06
14:28
گفت و گوی مدیرعامل «وهور» با شبکه دو سیما

مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور که سهام آن در فرابورس معامله می شود، با برنامه «در پناه عشق» که از شبکه دوم سیما پخش می شود گفت و گو کرد.

گفت و گوی مدیرعامل «وهور» با شبکه دو سیما

بورس۲۴ : مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور که سهام آن در فرابورس معامله می شود، با برنامه «در پناه عشق» که از شبکه دوم سیما پخش می شود گفت و گو کرد.


محمدحسین عسگری در این برنامه گفت: با تلاش و مجاهدت همکاران ما در صنعت برق به ویژه در شرکت انرژی امید، در شرایط تحریم‌های ظالمانه و علیرغم شرایط نامساعد حاکم بر اقتصاد صنعت برق، در خصوص افزایش و توسعه ظرفیت نیروگاهی کشور با تمام توان اقدام کرده‌ایم.


وی افزود: نقش و جایگاه انرژی الکتریکی در بخش‌های مسکونی، صنعتی، تجاری، خدماتی و عمومی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و استمرار تمام فعالیت‌های روزمره زندگی انسانها در کلیه شئون با استمرار خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف تولید، انتقال و توزیع برق در هم تنیده است، بر همین اساس از صنعت برق به‌عنوان زیرساخت̗ زیرساخت‌ها در هر کشوری یاد می‌شود.


عسگری ادامه داد: در مجموعه انرژی امید بر خود می‌بالیم که تلاش کرده‌ایم سهم برجسته‌ای در توسعه و تعالی این صنعت زیربنایی داشته باشیم.

انتهای خبر

0
0