آکادمی هلاکوئی
1400/06/13
11:00
چرا لایت کوین آماده صعود بیشتر است؟

اکثر آلتکوین ها طی چند هفته گذشته به…

اکثر آلتکوین ها طی چند هفته گذشته به دلیل افزایش قیمت بیت کوین تا بالای سطح ۵۰ هزار دلار، به خوبی موفق به بازیابی سطوح قبلی خود شده اند. لایت کوین، یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده که در حال حاضر در رتبه دورازدهم از نظر ارزش بازار قرار دارد، نیز در ماه آگوست (مرداد و شهریور) افزایش ۳۸ درصدی را به نمایش گذاشته است.


در حالی که معمولا بین مسیر حرکات قیمت لایت کوین و حرکت پادشاه ارزهای رمزنگاری، همبستگی قدرتمندی وجود دارد، به نظر می رسد رالی اخیر لایت کوین پتانسیل متفاوتی دارد.


پرایس اکشن هیجان انگیز


در نمودار روزانه، لایت کوین با مقاومتی در تراز ۱۹۰ دلار مواجه بود. در واقع، از اواسط ماه آگوست (اواخر مرداد) درست در چنین سطحی قرار گرفته بود. با این حال، هفت کندل سبز مستقیمی که در بازه زمانی ۴ ساعته طی چند روز گذشته ردیف شده بود، با افزایش قیمت تا سطح فعلی آن یعنی ۲۱۲ دلار همراه شد.


علاوه بر این، لایت کوین اخیرا یک کف قیمت بالاتر را ثبت کرده است که به نوبه خود سیگنال خوبی برای یک صعود پایدار و یک مسیر ثابت به سمت بالا می باشد.


با توجه به افزایش اخیر قیمت لایت کوین و عبور از سطح ۲۰۰ دلار، بسیاری انتظار دارند قیمت LTC همچنان بالا برود. در این میان، افزایش ناگهانی در تعداد آدرس های جدید این ارز می تواند برای شبکه و کاربران آن نقطه عطف مهمی به حساب آید. در واقع، آدرس های جدید LTC از پایان ماه آگوست (اوایل شهریور) تاکنون بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است.


افزون بر این، تعداد معاملات روزانه لایت کوین نیز به رکورد تازه ای رسیده است. تعداد تراکنش یک معیار برای افزایش تقاضای فضای بلوک ارائه داده و نشان می دهد که شبکه در حال رشد بوده و با افزایش تقاضا روبرو است. این اتفاق می تواند به ارتقاء MimbleWimble Extensions Blocks (MWEB) اعتبار بیشتری ببخشد. به گفته دیوید بارکت (David Burkett)، این به روزرسانی تا پایان امسال منتشر می شود.


نکته قابل توجه این که، روز ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور)، معیار (IOMP) نشان داد که بیش از ۱۲۰ هزار آدرس قبلا نزدیک به ۴.۷۰ میلیون LTC را با قیمتی بین ۱۸۳.۳۵ تا ۱۸۸.۵۸ دلار خریداری کرده اند. با این حال ، تنها در یک روز، IOMAP تاکید کرد که لایت کوین تمام موانع اصلی مقاومت را پشت سر گذاشته است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0