آکادمی هلاکوئی
1400/09/29
12:10
تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی(AXS)؛ دوشنبه ۲۹ آذر

رمزارز اکسی اینفینیتی(AXS) ، یک الگوی نزولی در…

رمزارز اکسی اینفینیتی(AXS) ، یک الگوی نزولی در نمودار ۴ ساعته خود شکل داده است که حاکی از چشم انداز کلی خوش بینانه آن است. AXS باید از مرز بالایی این الگوی تکینکال در ۹۵ دلار عبور کند تا در مسیر تارگت ۲۷ درصدی این الگو در ۱۲۱ دلار ، قرار گیرد.


میانگین متحرک ساده ۲۱ چهار ساعته (SMA) در ۹۶ دلار و سپس ۵۰ SMA چهار ساعته در ۹۸ دلار که با سطح اصلاحی ۲۳.۶ درصد فیبوناچی همسطح است، سطوح مقاومتی بعدی AXS است.


پس از آن ، سطح ۱۰۲ دلاری دنبال خواهد شد سطحی که ۱۰۰ SMA چهار ساعته با سطح اصلاحی ۳۸.۲٪ فیبوناچی برخورد می کند. سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی در ۱۰۶ دلار ، سطح اصلاحی ۶۱.۸٪ فیبوناچی در ۱۱۰ دلار و سطح اصلاحی ۷۸.۶٪ فیبوناچی در ۱۱۵ دلار، موانع بعدی AXS است.


اکسی اینفینیتی همچنین با سطح مقاومت SMA ۲۰۰ چهار ساعته در ۱۱۷ دلار مواجه خواهد بود که پس از آن ،به تارگت گاوی خود در ۱۲۱ دلار برسد.


AXSUSDT 2021 12 20 12 10 11 637755709119637186 300x172 - تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی(AXS)؛ دوشنبه 29 آذر

نمودار ۴ ساعته جفت ارز AXS/USDT از سوی دیگر، اگر فشار فروش افزایش یابد، قیمت اکسی اینفینیتی می تواند در مسیر کاهش به کف قیمتی ۱۸ دسامبر(۲۷ آذر) و خط حمایتی شاخص (MRI) در ۹۲ دلار قرار گیرد.


کف قیمتی ۱۴ دسامبر(۲۳ آذر) در ۹۰ دلار و پس از آن ،سقف قیمتی ۶ سپتامبر(۱۵ شهریور) در ۸۵ دلار ،موانع بعدی روند نزولی است. سطح ۸۵ دلاری ، مرز پایینی الگوی کنج نزولی است. تنها در صورت افزایش شدید سفارشات فروش، می توانیم شاهد کاهش قیمت اکسی اینفینیتی به سقف قیمتی ۷ سپتامبر(۱۶ شهریور) در ۸۰ دلار باشیم.





این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0