آکادمی هلاکوئی
1400/02/01
10:38
تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ چهارشنبه ۱ اردیبهشت

بیت کوین زیر منطقه مقاومت اصلی ۵۷۵۰۰ دلار…

بیت کوین زیر منطقه مقاومت اصلی ۵۷۵۰۰ دلار باقی مانده است. پس از اینکه قیمت BTC تا زیر حمایت ۵۵۰۰۰ دلار کاهش یافت، در نزدیکی منطقه ۵۳۴۰۰ دلار به حمایت خوبی دست یافت. قبل از شروع مجدد روند صعودی، کف قیمت در حدود ۵۳۳۳۸ دلار تشکیل شد.


این ارز سطوح مقاومتی ۵۴۵۰۰ و ۵۵۰۰۰ دلار را شکست. در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD، بالای یک کانال نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۵۵۲۵۰ دلار هم یک شکست قیمت دیده می شود. این جفت ارز حتی از تراز ۵۷۰۰۰ دلار هم عبور کرد، اما نتوانست میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ را پشت سر بگذارد.


سقف قیمت در حدود ۵۷۱۵۰ دلار تشکیل شد و اکنون قیمت در حال اصلاح است. این ارز با قیمتی نزدیک به سطح اصلاحی ۵۰٪ فیبوناچی حرکت صعودی کف قیمت ۵۳۳۳۸ دلار به ۵۷۱۵۱ دلار معامله شد.


نمودار اتریوم 8 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ چهارشنبه 1 اردیبهشتنمودار اتریوم 8 - تحلیل تکنیکال بیت کوین؛ چهارشنبه 1 اردیبهشت

در روند صعودی، قیمت در نزدیکی سطح ۵۷۱۰۰ و ۵۷۵۰۰ با مقاومت شدیدی روبرو می شود. میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ نیز نزدیک به تراز ۵۷۵۰۰ دلار است و به عنوان یک مانع مهم عمل می کند. شکست قیمت بالاتر از مقاومت ۵۷۵۰۰ دلار برای شروع دوباره روند افزایشی قیمت در جلسات آینده ضروری است.


اگر بیت کوین نتواند سطوح مقاومت ۵۷۰۰۰ و ۵۷۵۰۰ دلار را پشت سر بگذارد، احتمالا بیشتر ریزش خواهد کرد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۵۵۲۰۰ دلار خواهد بود.


اولین حمایت اصلی نیز نزدیک به سطح ۵۴۸۰۰ دلار است که در نزدیکی سطح اصلاحی ۶۱.۸٪ فیبوناچی حرکت صعودی ۵۳۳۳۸ دلار به ۵۷۱۵۱ دلار قرار دارد. هرگونه کاهش بیشتر قیمت احتمالا لمس مجدد منطقه ۵۳۳۵۰ دلاری در کوتاه مدت را به همراه دارد.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD کم کم در منطقه صعودی شتاب می گیرد.


RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در حال حاضر به سطح ۵۰ نزدیک است.


حمایت های اصلی: ۵۵۲۰۰ و ۵۴۸۰۰ دلار


مقاومت های اصلی: ۵۶۵۰۰، ۵۷۱۰۰ و ۵۷۵۰۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0